:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جان باختن دو دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در واژگونی اتوبوس | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۸۳۵۵
در تربت حیدریه؛

جان باختن دو دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در واژگونی اتوبوس

اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هنرستان کوثر شهرکرد عصر روز پنج‌شنبه در بازگشت از اردوی مشهد در تربت حیدریه واژگون شد که در این حادثه دوتن از دانش‌آموزان جان باختند و 43 دانش‌آموز مصدوم شدند.
جان باختن دو دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در واژگونی اتوبوس
به گزارش جهانبین نیوز؛ اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هنرستان کوثر شهرکرد عصر روز پنج‌شنبه در بازگشت از اردوی مشهد با سقوط از پل روستاي دامسك زاوه در تربت حیدریه واژگون شد.

در این حادثه دوتن از دانش‌آموزان جان باختند و 43 دانش‌آموز مصدوم شدند که به بیمارستان 9 دی تربت حیدریه منتقل و بعد از درمان سرپایی بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

علت واژگونی این اتوبوس خواب‌آلودگی راننده، عرض كم جاده و تندي پيچ جاده اعلام شده که متاسفانه موجب بروز اين حادثه شده است.

دانش‌آموزان بهبودیافته صبح جمعه با اتوبوس به مشهد منتقل می‌شوند تا از طریق هوایی به خانه‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۰۵

26 Dec 2019