۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۷۷۵۳

ساماندهي مشاغل خانگي نقش بسزايي در توسعه اشتغال استان دارد

استاندار چهارمحال وبختياري گفت: توسعه و حمايت از مشاغل خانگي نقش بسزايي در توسعه استغال و افزايش سطح توان اقتصادي افراد دارد.
ساماندهي مشاغل خانگي نقش بسزايي در توسعه اشتغال استان دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر  قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان افزود: امسال بالغ‌بر ۷۰ ميليارد ريال به مشاغل خانگي اختصاص يافته كه تاكنون ۷۵درصد اعتبارات به متقاضيان پرداخت شده است.

وي برروند واگذاري تسهيلات اشتغال‌زا به مددجويان كميته امداد امام خميني تاكيد كرد و افزود: بانك‌هاي عامل بايد پرداخت تسهيلات به مددجويان كيمته امداد را تا خرداد ماه سال آينده به ۱۰۰ درصد برساند.

وي از تصويب طرح حمايت و ساماندهي اشتغال افراد در معرض آسيب خبر داد و افزود: بايد از واحدهاي توليدي كه با حداقل طرفيت كار مي‌كند در راستاي جلوگيري از افزايش بيكاري حمايت كرد.

وي تعداد طرح‌هاي مصوب اشتغال‌زا در بخش مشاغل خانگي را يك هزار و ۱۸۷ طرح عنوان كرد افزود: تاكنون بالغ‌بر ۵۲ ميليارد و ۷۰۰ميليون ريال پرداخت شده است.

وي از تصويب طرح حمايت از سوادآموزان نهضت سوادآموزي این استان خبر داد و افزود: بايد با واگذاري تسهيلات اشتغال‌زا از افراد جوياي سواد در استان حمايت كرد.

به گفته وي، هفت رشته جديد مشاغل خانگي در استان تصويب و اجرايي خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۲۱

26 Dec 2019