۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۲۷۷۵۲
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري :

بیش از 26 هزار خانواده در چهارمحال و بختیاری فاقد مسکن هستند

رئيس كميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري گفت: افراد شناسايي شده فاقد مسكن در استان ۲۶ هزار و۲۰۰ خانواده است و بطور متوسط سالانه نياز مسكن افراد در برنامه هدف تامين خواهد شد.
بیش از 26 هزار خانواده در چهارمحال و بختیاری فاقد مسکن هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر  قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در ديدار با مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان اظهار کرد: شناسايي خيرين و جلب مشاركت افراد در تحت پوشش قرار دادن و كمك به ساخت و تامين مسكن، زمينه ازدواج و درمان مددجويان در تسهيل و رفع مشكلات اين قشر بسيار با اهميت است.

وي با ارزنده برشمردن عملكرد كميته امداد خميني (ره) افزود: كميته امداد مي‌تواند با اولويت‌بندي نيازهاي مددجويان در جهت اشتغال و خودكفايي آنها برنامه‌ريزي كند.

به گفته وي، تلاش مي‌شود با تامين كمك خيرين و واگذاري تسهيلات تا سه ساله آينده در استان مددجو فاقد مسكن نداشته باشيم.

رئيس كميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري گفت: تامين مسكن براي ۶۰۰ خانوار فاقد زمين و يك هزار و ۶۵۰ خانوار فاقد مسكن اكنون در دست اجراست.

ابوالقاسم رستگار، افراد شناسايي شده فاقد مسكن در استان را ۲۶ هزار و۲۰۰ خانواده عنوان كرد و افزود: بطور متوسط سالانه نياز مسكن افراد در برنامه هدف تامين خواهد شد.

وي از شناسايي ۸۰۰ مسكن نيمه‌تمام و مسكن مهر مددجويان در استان خبر داد و افزود: تاکنون ۲۵۰ مسكن مهر شناسايي شده كه بيش از ۹۰ درصد آنها تسويه و تحويل مالكان شده است.

به گفته وي، اعتبار مورد نياز براي تكيمل و بهره‌برداري مسكن‌هاي نيمه‌تمام مددجويان كميته امداد بالغ‌بر ۱۵ميليارد ريال است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۸:۴۶

27 Dec 2019