کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

این روزها تامین آب شرب مهم‌ترین مشکل مردم کشور است

15 اسفند 1394 ساعت 13:57

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اینک تامین آب شرب و حفظ آب‌های زیرزمینی مهم‌ترین مشکل مردم در کشور است.


به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ایران خبر، گودرز امیری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آئیین زنگ طبیعت هم‌زمان با روز درختکاری در هنرستان دخترانه دکتر چمران در شهرکرد اظهار کرد: کاشت درخت می‌تواند در حفظ آب و جلوگیری از تبخیر آن نقش بسیار موثر و اساسی داشته باشد.

وی تصریح کرد: با رونق و توسعه صنعت کشت درخت، به ویژه گونه‌های مثمر که در سلامت و امنیت غذایی نقش مهم و تاثیرگذار دارد، باید در حفظ منابع طبیعی کوشید.

امیری با اشاره به اینکه بخش بزرگی از اقتصاد وابسته به منابع طبیعی است اذعان داشت: اگر منابع طبیعی به خطر بیفتد، زندگی انسان‌ها دچار مشکل می‌شود.

وی بیان داشت: خشکسالی، کاهش منابع آبی زیر زمینی، افزایش ریزگردها، گرمایش زمین، ذوب شدن برف و یخچال‌های قطبی و بالا آمدن سطح آب‌ها همگی تهدیدهای زیست‌محیطی است، که رفع آنها عزم جدی می‌طلبد.

امیری تاکید کرد: استفاده بهینه از منابع طبیعی و جلوگیری از هدر رفت آب، خاک و هوا نیاز به تلاش و کوشش و مشارکت همگانی دارد.

وی یادآور شد: استفاده بهینه از منابع طبیعی و پیشگیری از تخریب عرصه‌های ملی و منابع ملی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که این فرهنگ باید از پاین سطح و از آموزشگاه‌ها شروع شود.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27722

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27722/این-روزها-تامین-آب-شرب-مهم-ترین-مشکل-مردم-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir