کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پليس‌راه فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری:

خودرو با خلافی بیش از 40 میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

5 اسفند 1394 ساعت 9:29

رئيس پليس‌راه فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: این خودرو دارای ۴۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که متوقف شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ رحمت‌اله نجفي، رئيس پليس‌راه فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز در جاده "لردگان – رامهرمز" و هنگام کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه تويوتا به علت عدم رعايت قوانين و مقررات رانندگي توسط ماموران پلیس راه متوقف شد.

وی با بیان اینکه این خودرو دارای ۴۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است ادامه دارد: اطلاعات موردنظر در خصوص این خودرو با استعلام سوابق مشخص شد و طبق قانون این تویوتا توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

نجفی اضافه کرد: طبق ماده ۸ قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، از تردد خودروهاي متخلف با خلافي بيش از ۱۰ ميليون ريال جلوگيري و در صورت مشاهده توقيف مي‌شوند.

رئيس پليس‌راه فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید افرادی که با تخطی از قوانین جان خود و دیگر رانندگان را به خطر می‌اندازند به سختی برخورد شود و پلیس در راستای حفظ جان سایر رانندگان خوردروهایی را که دارای تخلف باشند متوقف کرده و به طور قاطع با آن‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج




به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ رحمت‌اله نجفي، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز در جاده "لردگان – رامهرمز" و هنگام کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه تويوتا به علت عدم رعايت قوانين و مقررات رانندگي توسط ماموران پلیس راه متوقف شد.

وی با بیان اینکه این خودرو دارای ۴۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است ادامه دارد: این اطلاعات با استعلام سوابق خودرو مذکور مشخص شد و طبق قانون این تویوتا توقیف و به پاکینگ منتقل شد.

نجفی اضافه کرد: طبق ماده ۸ قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، از تردد خودروهاي متخلف با خلافي بيش از ۱۰ ميليون ريال جلوگيري و در صورت مشاهده توقيف مي شوند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید باید افرادی که با تخطی از قوانین جان خود را به خطر می‌اندازند به سختی برخورد شود و پلیس در راستای حفظ جان سایر رانندگان خوردروهایی را که دارای تخلف باشند متوقف کرده و به طور قاطع با آن‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 27551

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27551/خودرو-خلافی-بیش-40-میلیون-ریال-چهارمحال-بختیاری-متوقف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir