۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۷۱۲۴
در شهرکرد:

حمل 37 مشعل روشن به نشانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۳۷ ورزشکار چهارمحال و بختیاری 37 مشعل روشن را به نشانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از میدان آیت‌الله دهکردی تا فرهنگ‌سرای این شهر حمل کردند.
حمل 37 مشعل روشن به نشانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز هم‌زمان با آغاز دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی (ره) به فرودگاه مهرآباد، در شهرکرد آیین حمل 37 مشعل توسط ورزشکاران چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 در این مراسم  ۳۷ ورزشکار 37 مشعل روشن را به نشانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از میدان آیت‌الله دهکردی تا فرهنگ‌سرای این شهر حمل کردند.

عبدالرحمن قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر بیش از 500 برنامه فرهنگی-ورزشی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در نظر داریم برنامه‌های دهه فجر را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم ادامه داد: از همین‌رو برنامه‌ها با حضور پرشور جوانان همراه بوده و خدمات جمهوری اسلامی ایران علاوه‌بر اینکه برای جوانان تشریح می‌شود به همه اقشار و گروه‌ها نیز معرفی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: علاوه‌بر این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مرکز و در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در این دهه برگزار می‌شود ضمنا مسابقاتی چون: ووشو، دومیدانی، تکواندو، کوه‌پیمایی، اسکیت و مسابقات فرهنگی برنامه‌های دیگری هستند که باحضور جوانان این استان در دهه فجر برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۴:۱۹

1 Feb 2020