۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۷۱۰۸
رئیس پارک علم علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

پارک علم و فناوری بستری مناسب برای شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان است

رئیس پارک علم علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: پارک علم و فناوری بستری مناسب برای شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است و باید برای فعال کردن این شرکت‌ها هم در استان گام برداریم.
پارک علم و فناوری بستری مناسب برای شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان است
به گزارش جهانبین نیوز، شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ارتباط نزدیک و مستمر دانشگاه و پارک علم و فناوری ضروری است و باید به این اصل مهم توجه ویژه شود.

وی با تاکید بر اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری با هدف بهره‌برداری از توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه و پارک علم و فناوری صورت می‌گیرد و باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای گسترش و عملیاتی شدن فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری صورت گیرد.

در ادامه این برنامه اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امروز نمی‌توان از نقش موثر و مفید شرکت‌های کوچک فناور در شکوفایی اقتصاد کشورهای پیشرفته چشم‌پوشی کرد.

وی پارک علم و فناوری را بستری مناسب برای شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عنوان و افزود: باید برای فعال کردن این شرکت‌ها هم در استان و هم در کشور اقدام کرده و گام برداریم.

پیرعلی ادامه داد: کسب رتبه برتر کشوری در طرح‌های پژوهشی که توسط دانشگاه شهرکرد بدست آمد افتخاری بزرگ است و می‌توان با استفاده از این ظرفیت و جهت‌دهی آن به سمت پژوهش‌های فناورمحور که زمینه ایجاد فرصت‌های جدید در اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال فارغ‌التحصیلان این دانشگاه را فراهم می‌کند بوجود آورد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و پارک علم و فناوری به امضای دو طرف رسید.

 
 
 
 
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۸:۲۰

28 Dec 2019