کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

عظمت و قدرت ايران اسلامي دشمن را پاي ميز مذاکره نشاند

29 دی 1394 ساعت 12:11

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: عظمت و قدرتي که ايران اسلامي دارد دشمن را به پاي ميز مذاکره کشاند که موجب پيروزي ملت ايران شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سعيد الفتي مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينکه برجام حقانيت ملت ايران را به جهان ثابت کرد بيان داشت: ملت ايران هميشه و همه جا پيروز بوده و دشمن نيز به خاطر همين موضوع هميشه در هراس است.

وي تصريح کرد: با به نتيجه رسيدن فرجام به برجام دشمن به حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران پي برد.

الفتي در ادامه بابيان اينکه مردم ولي‌نعمتان نظام جمهوري اسلامي ايران هستند افزود: همان‌طور که مردم با حضور در دفاع مقدس از خاک ايران دفاع کردند امروز هم پس از تحمل سال‌ها تحريم به پيروزي رسيدند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران ٢٢ بهمن و روز قدس را موجب تضمين نظام جمهوري اسلام ايران دانست و تصريح کرد: فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي ريشه در مباني ديني خواهد داشت.

الفتي با اشاره به اينکه اگر شهدا، جانبازان و ايثارگران نبودند آرامش امروز وجود نداشت عنوان کرد: ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس و با رشادت‌هاي خود از خاک ايران دفاع کردند لذا همه ايثارگران قابل احترام هستند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران با بيان اينکه فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي ريشه در مباني ديني دارد گفت: اوج ايثار و از خودگذشتگي قيام امام حسين (عليه الاسلام) بود که با فداکاري و جان‌فشاني‌هاي خود و يارانش براي احياي فريضه امر به معروف و نهي از منکر قيام کرد.

وي فرهنگ عمومي کشور را ريشه در فرهنگ فداکاري و از خود گذشتگي ملت ايران دانست و افزود: بايد تلاش کنيم که اين فرهنگ را به جهان معرفي کنيم.

الفتي بابيان اينکه اوج فرهنگ، ايثار و از خودگذشتگي به پيروزي انقلاب اسلامي برمي‌گردد اظهار داشت: مردم در زمان هشت سال دفاع مقدس حس برادري و حدت را پيدا کردند و با همين وحدت امروز در مقابل تحريم‌ها ايستادگي کردند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران گفت: امروز بايد وحدت و برادري را بين جوانان گسترش دهيم تا جوانان امروزي فداکارانه در خدمت نظام باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 26865

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26865/عظمت-قدرت-ايران-اسلامي-دشمن-پاي-ميز-مذاکره-نشاند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir