۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۲۶۷۰۸
در چهارمحال و بختیاری:

عبور کشاورزي از روش‌هاي سنتي به مدرن و مکانيزه

سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: عبور کشاورزي در چهارمحال و بختياري از روش‌هاي سنتي توليد به مدرن و مکانيزه ضرورت دارد.
عبور کشاورزي از روش‌هاي سنتي به مدرن و مکانيزه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ملک‌محمد قربان‌پور، سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري اظهار کرد: يکي از مهم‌ترين اقداماتي که مي‌توان در راستاي توسعه صادرات انجام داد صنعت بسته‌بندي است که مي‌توان توليدات باغي و کشاورزي به صورت بسته‌بندي انجام داد و اين محصولات را صادر کرد.

وي با اشاره به اينکه، لازم است توليدکنندگان را حمايت کرد بيان داشت: تشويق سرمايه‌گذاران، برنامه‌ريزي توليدات کشاورزي در سال‌هاي آتي، پرداخت تسهيلات ارزان قيمت، حمايت از صادرکنندگان محصولات کشاورزي و ايجاد زيرساخت‌هاي توسعه صنعت کشاورزي از مهم‌ترين برنامه‌هاي اجرايي در اين زمينه است.

قربان‌پور با اشاره به اينکه، در راستاي ارتقاي کيفيت محصولات و همچنين ايجاد تنوع در توليد بايد برنامه‌ريزي شود بيان داشت: اکنون براي نفوذ در بازارهاي منطقه‌اي و همچنين توسعه صادرات محصولات کشاورزي و باغي استان، بايد برنامه‌ريزي شود.

سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري ضرورت تبديل و عبور کشاورزي اين استان از روش‌هاي سنتي توليد به مدرن و مکانيزه را مورد تاکيد قرار داد و اظهار کرد: مجهز نمودن و بهره‌گيري سيستم کشاورزي از دانش فني و دستاوردهاي علمي و پژوهشي، مي‌تواند ظرفيت توليد محصولات را افزايش دهد.

وي تاکيد کرد: بايد تلاش شود با جذب سرمايه‌گذاران و بهره‌گيري از تسهيلات بانکي طرح‌هاي نيمه‌تمام و طرح‌هايي که داراي مشکل نقدينگي و سرمايه در گردش هستند به توليد موثر و تثبيت و ايجاد اشتغال هدايت شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۲۴

27 Dec 2019