۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۶۶۸۵
مدير كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری:

بیش از 2 هزار ملک در چهار محال و بختیاری موقوفه است

مديركل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری گفت: طبق آمار و اطلاعات بدست آمده تاكنون بيش از ۲هزار ملك موقوفه در استان وجود دارد كه از اين تعداد تنها ۴۴۰ مورد آن منجر به صدور سند شده است.
بیش از 2 هزار ملک در چهار محال و بختیاری موقوفه است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام عزيزي مديركل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختیاری در خصوص مشكلات و موانع پيش‌رو در حيطه سنددار نمودن املاك موقوفه و روند صدور سند املاك وقفي تاكيد كرد: تمامي تلاش و جديت خود را در ارائه مدارك و مستندات لازم براي صدور سند املاك وقفي بكار خواهيم بست.

عزيزي همچنين از حسن نيت و مساعدت مديركل ثبت اسناد و املاك استان در زمينه مستندسازي عرصه موقوفات استان تقدير و تشكر كرد.

محمود بهرسی مديركل ثبت اسناد و املاك افزود: طبق آمار و اطلاعات بدست آمده تاكنون بيش از ۲هزار ملك موقوفه در استان وجود دارد كه از اين تعداد تنها ۴۴۰ مورد آن منجر به صدور سند شده است.

بهرسي با اشاره به صدور ۹۲جلد سند مالكيت از املاك وقفي از ابتداي سال جاري تاكنون را بيانگر عزم راسخ و تلاش بي‌وقفه و حسن مساعدت كاركنان ثبتي سراسر استان دانست.

مديركل ثبت اسناد و املاك در پايان با بيان اين كه اداره كل متبوعش همچنان عزم جدي براي سنددار كردن و تثبيت املاك موقوفه داشته و دارد، تصريح كرد: كاركنان ادارات ثبت اسناد و املاك همواره خادمين افتخاري مستندسازي املاك موقوفه است.

لازم به ذکر است سهميه ابلاغي صدور اسناد موقوفه طبق برنامه زمان‌بندي شده امسال براي استان چهارمحال و بختياري ۱۵۰ مورد است.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۸:۴۱

1 Feb 2020