۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۶۶۴۱
به مناسبت دهه فجر؛

100 برنامه فرهنگي و هنري در اردل برگزار مي شود

مسئول کميته فرهنگي وهنري ستاد دهه فجر شهرستان اردل از برگزاري 100 برنامه فرهنگي و هنري به مناسبت دهه مبارک فجر در اين شهرستان خبر داد.
100 برنامه فرهنگي و هنري در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و مسئول کميته فرهنگي وهنري ستاد دهه فجر شهرستان اردل در نشست با انجمن‌ها و موسسات فرهنگي و هنري شهرستان که به مناسبت هرچه باشکوه برگزار شدن ايام الله دهه فجر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل برگزار شده بود، اعلام کرد: اميدافزايي، همدلي و همزباني و مردمي بودن برنامه‌هاي فرهنگي و هنري رويکرد جديد کميته فرهنگي و هنري ستاد دهه فجرشهرستان اردل است.

همتي همچنين خواهان استفاده بهينه ازظرفيت و پتانسيل موسسات فرهنگي و انجمن هاي شهرستان شد و گفت: امسال با همکاري انجمن هاوموسسات فرهنگي سعي خواهد شد كه برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري برگزارشود .

وي افزود: از آنجا که انقلاب شکوهمند اسلامي داراي ماهيت فرهنگي است و امروز طبق فرامين مقام معظم رهبري بايد کارهاي فرهنگي درسطج جامعه بيش از پيش گسترش يابد و ايام دهه مبارک فجر که يادآور خاطرات و حماسه سازي مردم ايران در مقابل رژيم ضد فرهنگي و دژخيم پهلوي است بهترين فرصت براي آشنايي نسل سوم انقلاب با اهداف عاليه فرهنگي اين نظام مقدس است.

همتی تصریح کرد: امروز انقلاب شکوهمند اسلامي ما آثار فرهنگي و مثبت فراواني داشته است که آن را در داخل و خارج از مرز هاي کشور مي توان به عينه ديد و ما اميدواريم بتوانيم ارزش هاي والاي اين انقلاب که ثمره مجاهدت هاي حضرت امام (ره) و خون شهدا است را بيش از پيش گسترش دهيم.

 مسئول کميته فرهنگي وهنري ستاد دهه فجر شهرستان اردل با بيان اينکه در ايام الله دهه فجر ۱۰۰ برنامه فرهنگي و هنري در شهرستان برگزار مي شود افزود: طنين انداز شدن زنگ انقلاب در سطح مدارس شهرستان توسط آموزش و پرورش ،برگزاري نمايشگاه هنرهاي تجسمي ، نمايشگاه مطبوعات ، فضا سازي محيطي ،عصر شعرو خاطره با همکاري بسيج هنرمندان ، محفل انس با قرآن برگزاري نمايشگاه کتاب از جمله این برنامه ها است.

وی تجليل از هنرمندان شاخص و مقام آور شهرستان در مسابقات فرهنگي و هنري و قرآني ، غبار رويي و عطر افشاني قبور شهداء توسط بسيج هنرمندان ، اهداء کتاب به کتابخانه قيصر امين پور شهر کاج به مبلغ ۱۰ ميليون ريال ، افتتاحيه يک باب کتابخانه در شهر کاج ، همکاري با ادارات در برپايي جشنهاي انقلاب ، نمايش فيلم و نمايشگاه مطبوعات در سه دهه انقلاباست را از دیگر برنامه های دهه فجر این شهرستان معرفی کرد.

همتی گفت: ارسال پيام کوتاه از سخنان امام راحل و مقام معظم رهبري در خصوص دهه مبارک فجر و پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، مکاتبه با تمام مديران کانونهاي تبليغاتي جهت برنامه ريزي در چاپ بنر دهه مبارک فجر ، اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در کانونهاي مساجد شهر و روستا، توزيع تصاويرو پوستر هاي انقلاب و سخنان و تصاوير مقام معظم رهبري و امام راحل درتمامي ادارات و نهادها ، شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده کميته فرهنگي و هنري شهرستان در دهه مبارک فجر است.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۱:۱۸

29 Dec 2019