۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۶۰۵۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اصحاب رسانه می‌توانند در غالب هنر، وقف را در جامعه رواج دهند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف همایش وقف و رسانه را تبلیغ و اطلاع‌رسانی عنوان و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند در غالب هنر وقف را در جامعه رواج دهند.
اصحاب رسانه می‌توانند در غالب هنر، وقف را در جامعه رواج دهند
به گزارش جهانبین نیوز جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در هفتمین همایش وقف و رسانه اظهار کرد: همایش وقف و رسانه برای تعامل بین اصحاب رسانه و اداره کل اوقاف و با هدف ارزش‌بخشی به فرهنگ وقف برگزار شده است.

وی تصریح کرد: دو نهاد رسانه و اوقاف در جامعه بسیار تاثیرگذار هستند و باید همکاری سازنده بین این دو نهاد در جهت اشاعه فرهنگ وقف در جامعه صورت گیرد.

کارگران وقف را یک سنت نبوی و علوی دانست و بیان داشت: در اسلام به وقف بسیار توصیه شده است و بسیاری از مشکلات در جامعه وجود دارند که با وقف حل می‌شوند.

این مسئول یکی دیگر از اهداف همایش وقف و رسانه را تبلیغ و اطلاع‌رسانی عنوان و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند در غالب هنر وقف را در جامعه رواج دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وقف در همه امورات جامعه وارد شده پس مسئولان اوقاف و امور خیریه باید وقف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کارگران ادامه داد: در این استان ۵۵ نشریه، ۱۶ خبرگزاری و ۴ سایت خبرنگاری فعال هستند و با توجه به هجمه گسترده ماهواره‌ها و فضای مجازی می‌توان گفت تاثیرگزارترین مقابله با این حملات رسانه‌های داخلی می‌باشند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۱:۵۳

3 Jan 2020