۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۶۰۳۵
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

باید ستادهای معرفی مددجویان متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه علی‌رغم قول‌های رئیس کمیته امداد امام خمینی مبنی بر تامین مسکن مددجویان و با گذشت بیش از یک ماه از این سفرهنوز کاری در استان صورت نگرفته است و باید هرچه سریع‌تر ستادهای لازم جهت معرفی مددجویان متقاضی مسکن تشکیل شود.
باید ستادهای معرفی مددجویان متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود
به گزارش جهانبین نیوز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ماه محرم و صفر را در حالی پشت سر گذاشتیم که شاهد همایش عظیم سیاسی و عبادی اربعین بودیم.

وی با بیان اینکه اجتماع عظیم شیعیان در روز اربعین حتی از همایش حج نیز تاثیرگذارتر بود افزود: استکبار جهانی، وهابیون عربستان و گروهک تروریستی داعش همه تلاش خودشان را برای برگزار نشدن این مراسم انجام دادند که شکست خوردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: عربستان خود را خادم‌الحرمین می‌داند اما جنایاتی چون حادثه منا، حمله به یمن و حمایت از گروه‎های تروریستی مثل داعش را در پرونده خود دارد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه همه استان‌ها و همچنین چهارمحال و بختیاری با همکاری مردم خیر اقدام به برپایی موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی کردند افزود: برای تامین امنیت زائران کار امنیتی بسیار پیچیده‌ایی با استفاده از تیم‌های امنیتی ایرانی و عراقی صورت گرفت و جای تقدیر و تشکر دارد که با وجود تهدیدات گسترده داعش این مراسم در امنیت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی به این استان عنوان داشت: طبق قول مصاعد رئیس کمیته امداد امام خمینی بنا شد واحدهای مازاد مسکن مهر خریداری و در اختیار مددجویان قرار گیرد که اداره راه و شهرسازی مکلف است این واحدهای مازاد را شناسایی و معرفی کند.

این مسئول هدف از تشکیل کمیته امداد در کنار بهزسیتی را فعالیت انقلابی جهت کمک به محرومان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم قول‌های رئیس کمیته امداد امام خمینی مبنی بر تامین مسکن مددجویان و با گذشت بیش از یک ماه از این سفرهنوز کاری در استان صورت نگرفته است و باید هرچه سریع‌تر ستادهای لازم جهت معرفی مددجویان متقاضی مسکن تشکیل شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۴۰

30 Dec 2019