۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۵۸۹۲
خطيب موقت نماز جمعه اردل:

همايش بين‌المللي اربعين يک انترناسيوناليسم حسيني است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: همايش بين‌المللي اربعين يک انترناسيوناليسم حسيني است زيرا در اين همايش ميليون‌ها نفر از اقوام و مذاهب مختلف سراسر دنيا شرکت کردند.
همايش بين‌المللي اربعين يک انترناسيوناليسم حسيني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام رمضان اسدي امام جمعه موقت شهر اردل ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با بيان اينکه ائمه معصوم (ع) براي زنده ماندن ياد و راه شهدا کربلا تلاش زيادي کرده‌اند، اظهار داشت: پياده‌روي اربعين حسيني يک گام بلندي در اين سمت و سو به شمار مي‌رود.

اسدي افزود:همايش ميليوني اربعين حسيني تجلي و لبيک به خطبه غدير است زيرا اين همايش از مختصات مذهب تشيع و مختص امام حسين (ع) بوده است.

وي گفت:اربعين حسيني تبلور يک حرکت عاقلانه ضمن اينکه توجيه ديني دارد اين حرکت يک حرکت خردمندانه است و دنيار را تحت تاثير قرار داد.

حجت الاسلام اسدي با بيان اينکه همايش بين المللي اربعين يک انترناسيوناليسم حسيني است افزود: همايش اربعين حسيني يک حرکت خود جوش مردمي بود و از سرار دنيا در اين همايش شرکت کردند و اينها همه از برکت حماسه عاشورا و فداکاري امام حسين (ع) و ياران ايشان است.

دکتر اسدي در ادامه با اشاره به فرارسيدن ۱۶ آذر روز دانشجو، اين روز را نماد استکبار ستيزي و استقلال طلبي جنبش دانشجويي در مقابل زور گويان جهان عنوان کرد و افزود: به برکت مبارزات و مجاهدتهاي دانشجويان و عالمان دين، پس از کودتاي ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ پوزه استکبار به خاک ماليده شد و اکنون
نيز دانشجويان ما بايستي اين روحيه استکبار ستيزي را تقويت کنند.

امام جمعه موقت شهر اردل در ادامه خطبه خود از مسئولين و خيرين شهرستان اردل در خصوص ساخت و ساز پروژه امام حسين (ع) درخواست کمک کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۷:۴۸

17 Jan 2020