۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۳۱۴۶
رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ

اقلام مصرفي ماه رمضان در 3 بخش شهرستان کوهرنگ توزيع مي شود

رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ گفت: اقلام مصرفي در 3 بخش مرکزي، بازفت و صمصامي شناسائي و اين اداره آماده توزيع اين اقلام درماه مبارک رمضان ميباشد.
اقلام مصرفي ماه رمضان در 3 بخش شهرستان کوهرنگ توزيع مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، جلسه کميسيون تنظيم بازار اين شهرستان با حضور  فرماندار شهرستان ، مديرکل محترم اداره غله استان، مديرکل محترم بيمه سلامت استان و ساير اعضاء کميسيون در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد. 

دراين جلسه رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ضمن گزارشي از نحوه توزيع آرد در شهرستان و همچنين توزيع آرد ذخيره زمستاني درمنطقه موگوئي و برخي ازمناطق بازفت و همچنين رسيدگي به مشکلات نانوائيان و برخورد بامتخلفين صنفي، از تشكيل جلسات تنظيم بازار بصورت ماهانه در راستاي تبيين راهكارهاي جلوگيري از افزايش قيمت كالاها و خدمت رساني بهتر به مردم شهرستان خبر داد.

مهراب جمالپور با اشاره  به فرارسيدن ماه مبارک رمضان افزود: تمهيدات لازم در زمينه  جذب اقلام تنظيم بازار در شهرستان انجام شده است و عاملين توزيع درسه بخش مرکزي، بازفت و صمصامي شناسائي و اين اداره آماده توزيع اين اقلام درماه مبارک رمضان ميباشد. 

وي برگزاري طرحهاي ويژه بازرسي و نظارت و تنظيم بازار در ايام ماه مبارک، سوق دادن فعاليتهاي صنوف به سمت فعاليتهاي عمده از برنامه هاي اداره صنعت، معدن و تجارت در سالجاري دانست واظهار نمود: در راه نيل به اين اهداف نياز به همکاري فرماندار و مسئولين محترم شهرستان داريم.

در ادامه  فرماندار شهرستان ضمن تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و تاکيد بر اينکه آرامش بخشيدن به بازار از وظايف اصلي اين ستاد است اظهار داشت: در اجراي اقدامات جهت تنظيم بازار تمهيدات لازم بايد لحاظ شود که کالاها و اقلام مصرفي خانوارها با دسترسي آسان و با قيمت مناسب و همچنين به ميزان کافي در اختيار مردم قرار گيرد تا شهروندان دغدغه اي در اين خصوص نداشته باشند.

زمانپور با تاکيد بر اينکه کليه مديران اجرايي و دستگاه هاي متولي بايد تلاش مضاعفي براي تامين کالاهاي اساسي مردم داشته باشند، گفت: برخورد جدي و قانوني با اخلال‌گران اقتصادي و گران‌ فروشان بايد صورت پذيرد و نبايد منافع يک فرد را به مصالح عموم مردم ترجيح داد چرا که مردم به مسوولان اعتماد کرده‌اند.

گفتني است در اين جلسه مديران کل اداره غله و بيمه سلامت نيز دراين خصوص مطالبي را عنوان نمودند و ديگر اعضا کميسيون نيز به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.
 
 
انتهاي پيام/610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۵۰

12 Jan 2020