۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۲۲۸۲۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

برگزاری با شکوه بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طی برنامه ریزی های مدونی که صورت گرفته است پیش بینی می شود بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) در چهار محال و بختیاری با شکوه برگزار شود.
برگزاری با شکوه بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) در چهارمحال و بختیاری
جواد کارگران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد : در جلسه ای با حضور سپاه قمر بنی هاشم (ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش، بنیاد شهید، شهرداری، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، ورزش و جوانان، بسیج هنرمندان مصوب شد که با سهم مشارکتی مشخص شده نسبت به تهیه پنج هزار بسته فرهنگی واحد اقدام لازم را به عمل آید.

وی تصریح کرد:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به داشتن مسئولیت کمیته مراسمات ستاد در صورت نیاز به کمک فعالیت های فرهنگی تبلیغی از ظرفیت مشارکت اعضا کمیته فرهنگی نیز استفاده نماید.

کارگران ادامه داد: اقدام برای اعزام زائران به مرقد امام ، دعوت از ۲۶ مبلغ ازقم جهت سخنرانی در استان، تهیه لوح فشرده تحت عنوان بوی بهار ، برگزاری نشست های تبیینی سیره امام (ره) ، مسابقه در فضای پیامکی و .... از جمله اقداماتی است که در ایام رحلت امام خمینی (ره) در این استان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی انجام خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: در دانشگاه های این استان نمایشگاه کتاب و فروش آثار امام خمینی (ره ) برپا می شود.

کارگران یکی از مهم ترین برنامه های ۱۵ خرداد را شعر خوانی اشعار عارفانه حضرت امام دانست و یاد آور شد : با برگزاری این برنامه جوانان و خصوصا دانشحویان با اشعار امام آشنایی کافی را پیدا خوهند کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: ۲۰۰ نفر از اعزای کانون ها به مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

کارگران بیان کرد: در کانون فرهنگی هنری مساجد نیز برنامه های زیاد و متنوع در همین راستا انجام خواهد گرفت.

وی برای اطلاع رسانی کافی لازم در خصوص رحلت امام اذعان داشت: صدا و سیما ، خبرگزاری ها و روزنامه ها می توانند پوشش خوب و مناسبی از این ایام را داشته باشند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۳۶

29 Dec 2019