۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۲۷۹۴
امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل:

خروجي اتاق فکرها اشتغالزايي جوانان باشد

امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل گفت: خروجي اتاق فکر ها اشتغالزايي جوانان باشد زيرا تحقق آرمانها بدون جدي گرفتن نقش جوانان غير ممکن است.
خروجي اتاق فکرها اشتغالزايي جوانان باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام قلي زاده امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل اظهار داشت: حضرت علي اکبر(ع) نخستين شهيد بني هاشم در کربلا بود، ايشان در اوايل خلافت عثمان بن عفان به دنيا آمد و در گفتار و وجاهت و تناسب اندام و خلق و خوي همانند جدش رسول خدا(ص) بود، کنيه ايشان ابوالحسن و لقبش علي اکبر است و بنابر صحيح ترين اقوال درباره سن آن حضرت، بزرگ‌ترين فرزند امام حسين(ع) است، برخي سن مبارک ايشان در هنگام شهادت را ۲۵ سال نوشته‌اند.

قلي زاده در ادامه افزود: از فضائل آن حضرت اين است که نخستين شخص از بني هاشم بود که اجازه رفتن به ميدان را گرفت و به مقابله با هزاران سرباز دشمن پرداخت تا اينکه خود به شهادت رسيد و تنها فردي است که پيامبر اسلام در هنگام شهادت بر بالينش شتافت و شربتي از بهشت به وي نوشاند.

وي خاطرنشان کرد: حضرت علي اکبر(ع) الگوي بسياري از جوانان پاک ايراني به ويژه رزمندگان اسلام بوده است و در حال حاضر نيز هر جواني که خواستار سعادت در زندگي باشد، بايد آن حضرت را الگوي خويش قرار دهد.

امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل در ادامه به موضوع اشتغالزايي جوان اشاره کرد و افزود:با توجه به اينکه ۳۱ درصد جمعيت ما قشر جوان است و بيشتر آنها دغدغه بيکاري دارند بايد مسئولان براي اشتغازايي اين جوان از هر تلاشي دريغ نکنند.

قلي زاده بابيان اينکه روز جوان يک شعار نيست اظهار کرد:خروجي اتاق فکر ها اشتغالزايي جوانان باشد زيرا تحقق آرمانها بدون جدي گرفتن نقش جوانان غير ممکن است.

وي در ادامه با ارائه توصيه هايي به جوانان افزود: جوانان بايد چند نکته را در نظر بگيرند، در رابطه با بلوغ جنسي و موانع ازدواج بايد گفت بهترين و سالم ترين راه نجات از انحرافات، ازدواج است، حتي اگر با مشکلات مالي و غيره همراه باشد، زيرا خسارت مربوط به مشکلات مالي بسيار کمتر از خسارات انحرافات جنسي است که تا پايان عمر، آثار آن باقي مانده و گريبان گير شخص خواهد بود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۱۱

29 Dec 2019