۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۲۷۸۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سربازان بخشی از بدنه‌ اصلی نيروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند

جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و تجلیل از سربازان نمونه سپاه استان چهارمحال و بختیاری در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
سربازان بخشی از بدنه‌  اصلی نيروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی با تبریک میلاد فرخنده حضرت علی اکبر علیه السلام و گرامیداشت روز جوان،به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت سربازی اشاره کرد و گفت: "خدمت وظيفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است كه در جنگ و صلح در صف اول نيازهای ملت و كشور قرار دارد".

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تأکید بر لزوم توجه به قداست و منزلت و شأن سربازی در اسلام و نظام اسلامی، افزود: سربازان بخشی از بدنه‌ اصلی نيروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند که وظیفه ایجاد و حفظ امنیت در کشور و حراست از مرزهای اسلامی را بر عهده دارند.

وی، به تأسی از قانون اساسی، دفاع از استقلال و تماميت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ايران و جان و مال و ناموس مردم را وظيفه هر فرد ايرانی دانست و تصریح کرد: سربازان جوان وطن در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رشادت های بی نظیری به یادگار گذاشتند و این عزیزان در بسیاری از صحنه ها، در مسئولیت های مختلف از جمله فرماندهی رده ها، به ایفای نقش می پرداختند.

سردار محمدسلیمانی، اظهار داشت: جمع زیادی از سربازان کشور، جزء نخبگان میهن اسلامی هستند که در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی، پژوهشی و ...، افتخار آفرینی کرده اند.

گفتنی است: مدیر کارگزینی مشمولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آغاز این مراسم، با ارائه گزارشی از روند انتخاب سربازان نمونه، گفت: در راستای منزل افزایی، امیدبخشیدن و ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در بین جوانان سرباز، و بزرگداشت مقام سرباز در سپاه استان، جشنواره جوان سرباز که مزین به نام مبارک حضرت علی اکبر علیه السلام است، تعداد ۱۹ سرباز نمونه از شهرستان های مختلف حول محورهای نه گانه انتخاب شدند.

سرگرد پاسدار حجت الله حیدری، افزود: از بین سربازان نمونه نواحی سپاه شهرستانها، ۱۳ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی، ادامه داد: "سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی"، " سرباز، ایثارگری و فداکاری(شهید و جانباز)"، " سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات"، " سرباز، خلاقیت و فن آوری"، "سرباز، ورزش و تربیت بدنی"، " سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده"، " سرباز، دینداری و بصیرت"، " سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی"، از عناوین محورهای نه گانه انتخاب سرباز نمونه است.



انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۳:۰۸

3 Jan 2020