۰
plusresetminus
برگزاري جشن ملاد امام زمان، گراني بنزين و فرهنگ انتظار مهمترين مباحث عنوان شده در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شلمزار بود.
چرا دولت، قبل از گران کردن بنزين پنهان کاري کرد و به مردم دروغ گفت؟/دولت براي کنترل بازار نه نظارت کافي دارد و نه قاطعيت لازم را
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار نماز جمعه روز ۸ خرداد شلمزار به امامت حجت الاسلام والمسلمين صفري اقامه شد.

خطيب جمعه شلمزار در خطبه اول به ادامه مباحث مطرح شده در خطبه ي همام حضرت علي عليه اسلام اشاره کرد و خصوصيات مومنان را برشمرد.

حجت الاسلام صفري در خطبه دوم به مناسبت هاي مهم پيش رو در هفته آينده اشاره کرد و گفت: ماه شعبان ماه بزرگ الهي يکي از بهترين ماه هاي عبادت و بندگي خداوند متعال است، وي درجه ي اين ماه بزرگ را بالاتر از ماه رجب و کمتر از رمضان عنوان کرد و افزود:ماه شعبان با اعياد خجسته ميلاد امام حسين، ابوالفضل العباس و امام سجاد عليهمالسلام آغاز مي شود و در ادامه با ولادت حضرت علي اکبر عليه السلام در نيمه ي خود به ميلاد با برکت حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه مي رسد که يکي از بزرگترين اعياد شيعيان است و بر همه لازم است که اين اعياد بزرگ را جشن بگيرند اما نه جوري که مردم خوششان بيايد که به روش و نحوي که مورد تاکيد خدا و پيغمبر و ائمه اطهار است.

امام جمعه شلمزار در ادامه گفت: ولادت حضرت علي اکبر عليه السلام جشني بزرگ و نقطه ي عطفي در زندگي جوانان بايد باشد و بايد جوانان سعي کنند صورت و سيرت خود را از آن ستون خيمه هاي امام حسين عليه السلام الگو بگيرند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کيار در ادامه افزود: جشن نيمه شعبان را به گونه اي برگزار کنيم که  ضمن برگزاری جشن حرمت ۱۴ و ۱۵ خرداد هم حفظ شود و بدگويان و سوء استفاده گران در  نتوانند به ما خرده بگيرند.

حجت الاسلام صفري با انتقاد شديد از عملکرد دولت به جهت پنهان کاري در گرانسازي بنزين گفت: اگرچه دولت قانون را اجرا کرد ولي با دروغ و پنهان کاري مردم را سردر گم کرد.

وي به گراني کالاهاي اساسي اشاره کرد و گفت: دولت حامل هاي انرژي را گران کرد و قول داد که چيزي گران نمي شود اما چرا در وعده هاي خود قاطع نيست و نظارت کافي و موثر ندارد؟

حجت الاسلام صفري از مسئولان شهرستان خواست براي کنترل بازار با نظارت دقيق و قاطعيت در اجراي قانون با متخلفان برخورد کنند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۱۰

29 Dec 2019