۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۲۱۲۹۵
اعزام راهيان نور دانشجويي:

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری

اولین کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه های پیام نور استان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شد.
اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویی از استان چهارمحال  و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان، در تشریح این خبر، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آشناسازی دانشجویان جوان با ارزش های والای دفاع مقدس را گامی در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد.
احمد راستینه، افزود: کاروان های راهیان نور دانشجویی از دانشگاه های سراسر استان با هماهنگی و همکاری بسیار خوب مسئولین دانشگاه ها، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

وی، ادامه داد: امروز، اولین کاروان راهیان نور دانشجویی متشکل از ۱۸۰نفر از دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور استان با ۴دستگاه اتوبوس از مقابل دانشگاه پیام نور شهرکرد با بدرقه مسئولین، عازم سرزمین نور شد.

راستینه، اظهار کرد: مدت اردوهای راهیان نور دانشجویی، چهار شبانه روز می باشد و زائران سرزمین نور از مناطق عملیاتی فتح المبین، دوکوهه، دهلاویه، هویزه و شلمچه بازدید می کنند.

 امسال ۴هزار نفر از مردم، بسیجیان و دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری تا ۱۳ فروردین ۹۴ عازم مناطق عملیاتی و زیارتگاه های شهدا در جنوب کشور می شوند.

 عزیزانی که علاقه مند به حضور خانوادگی با وسیله نقلیه شخصی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور می باشند نیز می توانند ضمن ثبت نام در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از امکانات اسکان رایگان و هزینه غذای نازل این سازمان در شهر اهواز استفاده کنند.

انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۶:۵۴

10 Feb 2020