۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۱۱۵۷
مسئول بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

یادواره سردار شهید حاج خداکرم رجب پور و 4900 شهید فرهنگی کشور در شهرکرد

یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان، سردار حاج خداکرم رجب پور و ۴۹۰۰ شهید فرهنگی کشور، همزمان با روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در شهرکرد برگزار می شود.
یادواره سردار شهید حاج خداکرم رجب پور و 4900 شهید فرهنگی کشور در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان، سردار حاج خداکرم رجب پور و ۴۹۰۰ شهید فرهنگی کشور، با حضور خانواده معظم شهداء، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان کشوری و استانی در مجموعه ورزشی شهداء آموزش و پرورش استان در شهرکرد برگزار می شود.

وی، افزود: این مراسم معنوی با برنامه های متنوع فرهنگی، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، روزهای سه شنبه و چهارشنبه، ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد واقع در بلوار فارابی شمالی، خیابان شهداء،‌ برگزار می گردد.

 استان چهارمحال و بختیاری ۱۳۷ شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و سردار شهید حاج خداکرم رجب پور از معلمان خطه ولایتمدار و قهرمان پرور فرخشهر در استان و جانشین فرمانده گردان امام سجاد علیه السلام از تیپ همیشه پیروز ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام بوده که ۲۱دیماه سال ۶۵ در کربلای شلمچه به فیض عظیم شهادت رسید و از سوی بسیج فرهنگیان کشور بعنوان شهید شاخص سال ۹۳ برگزیده شد.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۷:۳۴

2 Jan 2020