۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۲۱۰۰۳

نخستین یادواره ۸۸ شهید مخابرات و بیسیم استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

سردار سلیمانی گفت: چهارمحال و بختیاری ۸۸ شهید را در حوزه مخابرات و بیسیم به انقلاب تقدیم نموده است که این افتخار بزرگی برای استان چهارمحال و بختیاری و مردم ولایتمدار ما است.
نخستین یادواره ۸۸ شهید مخابرات و بیسیم استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، امروز پنج شنبه (۳۰/۱۱/۱۳۹۳) نخستین یادواره شهدای مخابرات و بیسیمچی استان چهارمحال بختیاری به منظور پاسداشت یاد و خاطره ۸۸ شهید دلاور حوزه مخابرات و بیسیم استان با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم که به همت سپاه حضرت قمر بین هاشم (ع)، مخابرات، پست و تلگراف، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با تقدیر از جایگاه شامخ شهدا اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهدا است. کسانی که جان خود را برای حفظ امنیت و رفاه و پیشرفت ما تقدیم انقلاب کردند.

سردار سلیمانی گفت: چهارمحال و بختیاری ۸۸ شهید را در حوزه مخابرات و بیسیم به انقلاب تقدیم نموده است که این افتخار بزرگی برای استان چهارمحال و بختیاری و مردم ولایتمدار ما است.

سلیمانی با تقدیر از همه ارگانهایی که در برگزاری این یادواره همت گماردند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه همه برشمرد و تاکید کرد: این به این دلیل است که شهدا به گردن ما حق زیادی دارند چرا که بدون هیچ چشمداشت و توقعی جان خود را فدای آرامش ما کردند.

وی گفت: امروز به برکت خون همه شهدا از جمله شهدای بیسیمچی و سیمبان عزیزمان، تفکر انقلاب بر خلاف خواست دشمنان انقلاب به تمام جهان صادر شده است. و امروز همه ما شاهد این هستیم که در لبنان، سوریه، عراق، یمن و بسیاری دیگر از نقاط جهان مردم آنها با همان فرمولی علیه ظلم و ستم استکبار جهانی و صهیونیسم می جنگند که رزمندگان و مردم ما جنگیدند و می جنگند.

در ادامه این جلسه معنوی، سردار مدعو، آقاکیشی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در این جلسه معنوی گفت: همه ما دعوت شده ی به این جلسه هستیم و این شهدای بیسیمچی، سیم بان و مخابرات هستند که ما را به میهمانی خود فراخوانده اند که این بالاترین افتخار برای ما حاضرین در این جلسه پربار معنوی است. 


سردار آقاکیشی ادامه داد: به برکت خون شهدا و رزمندگان، کشور ما امروز بالاترین قله های علمی و فناوری را که فناوری طراحی و تولید موشک است درنوردیده و اقتدار ما به جایی رسیده است که امروز در سوریه که کیلومترها آنسوتر از مرزهای ما است، خط تولید موشک راه اندازی کرده ایم.

سردار آقاکیشی در پایان گفت: این ایستادگی غرورآمیز ما در مقابل نظام سلطه جهانی و پیشرفت های روزافزون ما همه مرهون خون شهدا است و انشاالله که ما بتوانیم قدردان این نعمت و قدردان خون شهدا باشیم.


انتهای خبر/ ۱۰۲۴ج







ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۲:۱۹

28 Dec 2019