۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۲۰۹۵۸
رسانه‌های انگلیسی‌زبان؛

دیدار مخفیانه سردار سلیمانی در ترکیه/قوی ترین کشورها در زمینه سایبری از نگاه اوباما

خالد مشعل با قاسم سلیمانی، فرمانده ارشد ایرانی دیدار کرده است.
دیدار مخفیانه سردار سلیمانی در ترکیه/قوی ترین کشورها در زمینه سایبری از نگاه اوباما
به گزارش جهانبین نیوز، برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۹۳) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:


روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی (Timesofisrael):
رهبر حماس با فرمانده ارشد ایرانی دیدار کرد.

در نشانه ای از روابط خوب بین ایران و حماس، خالد مشعل با قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران دیداری مخفیانه انجام داده است. روزنامه عربستانی الحیات، روز سه شنبه، گزارش داد: رهبر حماس پس از جنگ تابستانی اسرائیل در غزه با فرمانده ارشد ایرانی دیدار کرده است. این دیدار، روابط محکم بین تهران و این گروه فلسطینی را برجسته می کند. ملاقات سلیمانی و مشعل در کشور ترکیه و چند روز پس از پایان جنگ غزه انجام شده است.


پایگاه امریکایی ری کد (Recode):
قوی ترین کشورها در زمینه سایبری از نگاه اوباما.

اوباما می گوید، آمریکا توانایی های سایبری زیادی دارد اما کشورهای قوی دیگری نیز در این زمینه وجود دارند. به گفته وی، چین و روسیه توانمندی سایبری بسیار خوبی دارند، ایران هم توانمندی خوبی دارد. اوباما بر این عقیده است که کره شمالی در مقایسه با این سه کشور توانایی سایبری بالایی ندارد. رئیس جمهور امریکا افزود: ما به صورت مداوم با این کشورها درمورد مسائل سایبری در گفتگو هستیم همانگونه که درباره مسائل هسته ای مذاکره می کنیم.

وی گفت: در این گفتگوها تاکید داریم اینکه ما به گونه ای حملات سایبری انجام دهیم که نهایتا موجب واکنش هایی شود که همه را در وضعیت بدتری قرار می دهد، به نفع هیچ کس نیست.
منبع: جام نیوز

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۶:۵۶

29 Dec 2019