۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۰۹۵۴
رئيس دانشگاه فرهنگيان استان:

دانشگاه فرهنگيان چهارمحال و بختياري قابليت توسعه کمي و کيفي وسيعي دارد

دانشگاه فرهنگيان چهارمحال و بختياري قابليت توسعه کمي و کيفي وسيعي دارد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ايران خبر دکتر عباس قنبري عديوي در گفتگو با خبرنگار گفت: دانشگاه فرهنگيان چهارمحال و بختياري از تجميع مراکز تربيت معلم و تبديل مجتمع هاي پيامبر اعظم(ص) به صورت يک مجموعه دانشگاهي با استاندارد هاي آموزشي فرهنگي پژوهشي و علمي راه اندازي شده است.

قنبري با اشاره به اينکه، اين دانشگاه مورد حمايت شخص مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري و وزراي آموزش و پرورش و علوم و تحقيقات و استانداران قرار دارد، افزود: بي شک امتياز عالي اين دانشگاه بر ساير دانشگاه ها، توليد و تربيت معلماني دانا، توانا، پرسشگر و پژوهشگر است که بتوانند در عصر انفجار اطلاعات و سرعت شتابزده فناوري، کودکان نسل آينده ايران را در طراز اهداف و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي تربيت نمايند.
 
رئيس دانشگاه فرهنگيان استان بيان داشت: حضور دانشجويان در فضاي خوابگاهي فرصت بسيار خوبي براي تقويت فعاليت هاي فرهنگي آموزش هاي جانبي و توانمند ساختن دانشجويان در حوزه هاي پژوهشي ورزشي اعتقادي علمي و ادبي است که خوشبختانه با همکاري خوب استاندار محترم استان، مدرسان و دانشجويان اين امر مهم در استان ما روند خوبي را در پيش گرفته است .

قنبري خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فعاليت ها و پيگيري هاي سرپرست دانشگاه فرهنگيان کشور و همکاران ايشان، اين دانشگاه در قالب 97 پرديس و مرکز آموزش عالي استاني با 65 هزار دانشجو در دوره هاي کارشناسي و کارشناسي ارشد، خدمت بزرگي را به جامعه ارائه مي کند.
 
وي با بيان اين که، عبور ازيک مرحله و گذر به شرايط مطلوب ، نيازمند مديريت، پيگيري و تلاش بسيار گسترده مسولان است گفت:بايد با تمهيد و تجهيز امکانات منابع انساني و اصلاح برنامه ها به سمت توسعه کمي و کيفي اين دانشگاه حرکت کنيم.

رئيس پرديس بحرالعلوم شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر استان چهارمحال و بختياري داراي دو پرديس دختران و پسران و يک مرکز آموزش عالي و يک مرکز کارشناسي ناپيوسته (معلمان) است که 1200 دانشجو را در دوره هاي کارشناسي آموزش مي دهد.                 
 
وي افزود: برگزاري بيست و چهارمين  جشنواره فرهنگي هنري "دانشجومعلمان" سراسر کشوردر شهرکرد و همچنين، گردهمايي معاونان آموزشي دانشگاه فرهنگيان و روساي منطقه 7کشور در مرکز استان، چهارمحال و بختياري را به يکي از مراکز فعال در حوزه فعاليت دانشگاه فرهنگيان تبديل ساخته است.
 
اين استاد دانشگاه پيام نور، يادآور شد: در ديداري که با استاندار چهارمحال و بختياري در هفته گذشته داشتيم، قول حمايت بيشتر، پيگيري مساله زمين و اختصاص اعتبارات تملک دارايي به دانشگاه را گرفتيم و به اين اميد هستيم که تمامي مسولان کشور، فعاليت آموزش و پرورش را در اولويت کاري خود بدانند تا شاهد شکوفايي دانشگاه در سطح ملي باشيم.

قنبري اضافه کرد: اميدواريم بتوانيم اختصاص زمين و ساخت دانشگاه جامع فرهنگيان با استاندارد هاي روز دانشگاهي و نيازهاي اساسي به سمت دانشگاه مطلوب در شان و خور معلم و منزلت "دانشجومعلم" حرکت کنيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۰:۱۳

27 Dec 2019