۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۲۰۹۵۳
شهردار شهرکرد خبر داد:

حضور شهرداري شهرکرد در چهارمین نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري‌ها

شهردار شهرکرد از شرکت و حضور فعال این شهرداری در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.
حضور شهرداري شهرکرد در چهارمین نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري‌ها
به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلاميان دهکردي اظهار کرد: شهرداري شهرکرد و سازمان‌هاي تابعه با حضور در اين نمايشگاه بين‌المللي به ارائه خدمات، دستاوردها و معرفي طرح‌هاي قابل سرمايه‌گذاري خود براي جذب سرمايه مي‌پردازند.

وي افزود: به روزرساني شاخص‌هاي مديريت شهري و افزايش سرعت فعاليت شهرداري‌ها در راستاي کسب رضايت‌مندي شهروندان، کسب خلاقيت‌ها، توانمند کردن نظام مديريت شهري و همچنين اعلام راهبردهاي علمي شهرداري‌ها از مهم‌ترين اهداف اين نمايشگاه است.

غلاميان دهکردي خاطرنشان کرد: به طور حتم اين نمايشگاه با گستردگي خاص خود در ابعاد ملي مي‌تواند نتايج مثبتي در حوزه فعاليت‌هاي عمراني کشور و شهرداري‌ها نيز داشته باشد.

شهردار شهرکرد انتقال تجارب بين شهرداري‌ها و به روزرساني اطلاعات مديران شهري را از جمله نقاط قوت برگزاري اين نمايشگاه عنوان کرد و گفت: چهارمین نمايشگاه بين‌المللي جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري‌هاي سراسر کشور از تاريخ دوم الي پنجم اسفندماه ماه جاری در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران و با حضور شهرداري‌ها و شرکت‌هاي فعال توليدي برگزار خواهد شد.

وي افزود: معرفي طرح‌هاي شهرداري شهرکرد براي جذب سرمايه و استفاده از فرصت تعامل با سرمايه‌گذاران به منظور توسعه شهر از ديگر اهداف شرکت در اين نمايشگاه محسوب مي‎شود.

غلامیان دهکردی بیان داشت: شهرداری شهرکرد به خاطر دارا بودن قابلیت های فراوان به ویژه در بخش عمران و خدمات رسانی، توانایی و قابلیت رقابت با بسیاری از شهرداری های کشور و برخی شهرداری های بزرگ را دارد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: ارائه دستاوردهای شهرداری شهرکرد در این نمایشگاه، نقش مهمی در راستای جذب سرمایه گذار، افزایش سرمایه گذاری و رونق همه جانبه استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد ایفا می کند.

غلاميان دهکردي توسعه شهري را يک ضرورت اصلي فراروي مديران شهري برشمرد و گفت: در حالي که توسعه شهري پايدار بخش عمده‏اي از ادبيات شهرسازي سال‌هاي اخير را به خود اختصاص داده، پرداختن به اصول و معيارهاي توسعه پايدار هنوز نيازمند تحقيق و پژوهش فراوان است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۴:۳۵

1 Mar 2020