۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۲۰۹۴۹
مطالبات مردمي/

احداث پارکينگ ويژه وسائط نقليه سنگين يکي از نياز هاي اساسي شهرستان بن است

شهرستان بن به دليل قرار گرفتن در مسير عبور وسائط نقليه سنگين نيازمند پارکينگي است تا از توقف اين وسايل در سطح شهر جلوگيري شود.
احداث پارکينگ ويژه وسائط نقليه سنگين يکي از نياز هاي اساسي شهرستان بن است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، در روزهاي گذشته شاهد حادثه اي در شهر بن بوديم، هرچند اين حادثه باحضور به موقع مردم و مسئولين تلفات انساني در برنداشت اما درصورت تکرار اين حادثه هيچ تضميني وجود ندارد که مانند اين بار به خوبي پايان پذيرد؛ لذا وقوع اين حادثه ما را را برآن داشت تا پيگير مطالبه اي ديگر از مطالبات مردمي باشيم.


برخي مردم از حضور تانکر حامل مايعات سوختي در سطح شهر گلايه داشته و وجود اين نوع وسايل را در شهر غير قانوني مي دانند و از مسئولين شهرستان خواستار رسيدگي به اين مشکل هستند.


نبود پارکينک براي وسايط نقليه سنگين در اين شهرستان موجب تردد اين وسايل در درون شهر شده و درصورت بروز سانحه، تحمل خسارات سنگين دور از انتظار نخواهد بود.


هرچند حادثه اخير تلفات جاني نداشت اما زنگ خطري است که مسئولين شهرستان به فکر چاره اي براي عدم تکرار اين گونه حوادث باشند.


نبود پارکينگ مختص وسائط نقليه سنگين، شهر بن را به پايانه خودروهاي سنگين تبديل کرده که علاوه بر ايجاد آلودگي صوتي، خسارات زيادي هم به زيرساخت‌هاي شهر وارد مي‌کند.


هميشه شنيده ايم پيشگيري بهتر از درمان است لذا از مسئولين شهرستان و به ويژه شهر بن خواستار پيگيري جدي براي برظرف نمودن اين مشکل و احداث پارکينگ بوده و منتظر ارائه برنامه هاي خود جهت اطلاع رساني به عموم مردم هستيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۱:۰۷

27 Dec 2019