۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۰۹۴۲
استاندار چهارمحال و بختياري:

۵۷ امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان برگزار شد / امسال تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان استان استخدام شدند

استاندار گفت: امسال تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان استان که در آزمون های استخدامی سال های ۹۱ و ۹۲ شرکت کرده بودند، استخدام شدند.
۵۷ امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان برگزار شد / امسال تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان استان استخدام شدند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، صبح امروز (۱۳۹۳/۱۱/۲۷)، ۵۷ امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور قاسم سلیمانی دشتکی؛ استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، استاندار ضمن تقدیر از جوانان فهیم و مردم شریف استان به دلیل شرکت گسترده در حماسه ۲۲ بهمن ماه امسال اظهار داشت: طبق اخبار رسیده از مراجع ذیربط، جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شهرکرد حدود ۲/۵ برابر سال گذشته بوده است که این حضور حکایت از فهم و درک عمیق مردم و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در حمایت بموقع از اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

استاندار چهارمحال گفت: امسال تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان استان که در آزمون های استخدامی سال های ۹۱ و ۹۲ شرکت کرده بودند، استخدام شدند.

سلیمانی دشتکی ابراز داشت: بودجه و اعتبار لازم برای جذب این افراد از سوی سازمان مدیریت کشور تامین شده است و این افراد انشاالله از فروردین سال ۹۴ در ادارات و سازمانهای مربوطه بکارگیری خواهند شد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز امیدواری نسبت به تقویت جاده های ارتباطی استان با استانهای جنوبی کشور همچون جاده های کارون، مسجد سلیمان و لردگان و سایر جاده های ارتباطی استان گفت: انشالله با تقویت این جاده ها بتوانیم استانمان را از انحصار ارتباط با اصفهان خارج کنیم و از این طریق بتوانیم سرمایه های جدیدی را برای توسعه و ایجاد اشتغال در استان ایجاد کنیم.

در ادامه این جلسه فرمانداران هر یک از شهرستانهای ۹ گانه استان در خصوص فعالیت های صورت گرفته در شهرستان تابعه خود در حوزه جوانان توضیحاتی دادند که از جمله اقدامات صورت گرفته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- تهیه جهیزیه از سوی خیرین و تشکیل مجمع خیرین ازدواج در سطح شهرستانها
- تسهیل وام ازدواج جوانان
- استفاده از خیرین جهت احداث مسکن استیجاری برای زوج های جوان
- برگزاری جلسات و همایش های متعدد ورزشی در سطح استان و افتتاح سالن های ورزشی بمنظور ایجاد زمینه تفریح سالم برای جوانان و
- ایجاد زمینه های جذب سرمایه گذاران برای ایجاد شغل برای جوانان استان

در این جلسه دو تن از نمایندگان جوانان استان نیز به نمایندگی از سوی جوانان استان به بیان دغدغه های خود پرداختند که تاکید بر درک بیشتر جوانان و وارد کردن جوانان به عرصه های مدیریتی، تاسیس دفاتر مطالعه امور زنان استان و آموزش زنان برای ایجاد قابلیت مشارکت بیشتر زنان و دختران در سطح اجتماع از جمله صحبت های آنان بود.

انتهای خبر/۱۰۲۴ ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۳۳

9 Feb 2020