۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۰۹۴۱
رئيس آموزش و پرورش شهرستان بن:

ظرفيت روزانه اسکان مسافران نوروزي شهرستان بن به ۷۰۰ نفر افزايش يافت

رئيس آموزش و پرورش شهرستان بن گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان با تجهيز کردن مدارس و راه اندازي مجتمع رفاهي توانسته است ظرفيت پذيرش ميهمانان نوروزي را به ۷۰۰ نفر در شبانه روز برساند.
ظرفيت روزانه اسکان مسافران نوروزي شهرستان بن به ۷۰۰ نفر افزايش يافت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، محسن اسماعيلي رئيس آموزش و پرورش شهرستان بن گفت: با تجهيز کردن مدارس شهرستان و راه اندازي مجتمع رفاهي واقع در هنرستان دارالفنون توانسته ايم ظرفيت اسکان مسافران را در ايام تعطيلات به ۷۰۰نفر افزايش دهيم.


وي با اعلام اين خبر تصريح کرد: مشارکت فعال و خوب مسئولين شهرستاني در فراهم آوردن اين تجهيزات موثر بوده و با تعاملات مطلوب آن ها با آموزش و پرورش توانسته ايم اين امکانات را فراهم آوريم.


اسماعيلي خاطر نشان کرد: در شرايط عادي مي توانيم ۷۰۰نفر از مسافران را در ستاد اسکان مستقر در سراسر شهرستان پوشش داده و در صورت شرايط اضطراري و افزايش مسافران اين ظرفيت به شش برابر قادر به افزايش است.


وي گفت: هشت مرکز براي پوشش دهي مسافران در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها دبيرستان صادق آل محمد وردنجان، دبيرستان حمزه بارده، دبيرستان شرف الدين شيخ شبان، دبيرستان وحدت يانچشمه، مرکز شبانه روزي مريم روستاي حيدري و دبيرستان معراج شهر بن و مرکز آموزش استثنايي جنت و مجتمع رفاهي شهرستان بن است.


اسماعيلي خاطر نشان کرد: مجتمع رفاهي واقع در مرکز دارالفنون نه تنها توانايي پذيرش مسافران در ايام تعطيلات را داشته بلکه مي تواند پذيراي ميهمانان در مراسمات مردم شهرستان بن با ظرفيت ۵۰۰نفر را داشته باشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۲۲

27 Dec 2019