۰
plusresetminus
فرمانده سپاه بن ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان بن در راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: پيروزي انقلاب اسلامي را مديون مردماني هستيم که در هشت سال دفاع مقدس جوانان خود را تقديم انقلاب نمودند و قدرداني از زحامت آنان کوچکترين عملي است که مي توانيم انجام دهيم.
مردم شهرستان بن باحضور خود در راهپيمايي ۲۲بهمن بار ديگر به ولي فقيه خود لبيک گفتند/ از خانواده ۲۳شهيد در اين ايام ديدار شد
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: پيروزي انقلاب اسلامي به سبب رشادت ها مادران و پدراني است که امروز با ياد عزيزان خود زندگي مي کنند و هيچ گونه شکايتي نداشته و از تقديم نمودن گل هاي خود خرسند هستند.


موسوي گفت: جوانان امروز ما با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن به فرمان مقام معظم رهبري لبيک گفته و با آرمان هاي امام راحل (ره) تجديد ميثاق نمودند و پيامي محکم به استکبار و دشمنان انقلاب اسلامي دادند و ثابت کردند هميشه پشتيبان قوي و محکم براي حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي هستند.


فرمانده سپاه بن خاطر نشان کرد: جوانان ما با وجود اينکه در زمان پيروزي انقلاب اسلامي حضور نداشتند اما به خوبي ارزش هاي انقلاب اسلامي را شناخته و قدر دان زحمات و رشادت هاي شهيدان و خانواده بزرگوار آنان هستند.


وي اداي احترام به مقام شامخ شهيدان و خانواده معزز شهدا را از وظايف اصلي مردم عنوان کرد و افزود: خانواده معزز شهدا با تقديم نمودن فرزندان خود، آرامش را به ما اهدا کردند و در برابر اين از خود گذشتگي ها ديدار با اين عزيزان و دلجويي از آنان کمترين کاري است که بايد همه مردم به آن اهتمام جدي بورزند.



فرمانده سپاه بن از ديدار با خانواده ۲۳ شهيد شهرستان با مشارکت بنياد شهيد و امور ايثار گران اين شهرستان خبر داد و گفت: به حمدالله در اين ايام توانستيم از خانواده ۲۳ شهيد عزيز ديدار کرده و از زحمات آنان قدرداني کنيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۱:۱۴

1 Mar 2020