۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۲۰۹۲۷
فرماندار بن:

شهرستان بن آماده پذيرايي از ميهمانان نوروزي مي شود

فرماندار بن با اعلام اين خبرگفت: شهرستان بن به لحاظ پتانسيل هاي بالاي گردشگري ميهمانان بسياري را هر سال به سمت خود جذب مي کند.
شهرستان بن آماده پذيرايي از ميهمانان نوروزي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار بن در جلسه کميته ستاد گردشگري شهرستان بن گفت: تجربه سنوات گذشته نشان داده است که شهرستان بن ظرفيت بالايي در جذب گردشگران نوروزي و تابستاني دارد.


اکبريان گفت: به لحاظ وجود امام زادگان و منطقه گردشگري و تفريحي در اين شهرستان به ويژه گرداب بن که يکي از کانون گردشگري در استان است موجب حضور بي شماري از مسافران به اين مناطق شده است.


وي فراهم آوردن امکانات رفاهي ،تفريحي و برطرف نمودن نياز هاي اوليه مسافران در اين ايام را يکي از دغدغه هاي اساسي اين کميته دانست و گفت: بايد کليه اعضاي اين کميته در برطرف کردن نيازها و نظارت بر آن ها را از اولويت هاي کاري خود قرار بدهند.


فرماندار بن خاطرنشان کرد: حضور گردشگران به شهرستان فرصتي مناسب براي فراهم آوردن هاي بستر هاي مناسب عرضه نمايشگاه هاي محصولات و صنايع شهرستان است و با اين کار مي توانيم به اقتصاد اين شهرستان نيز توجه کرده و منابعي درآمد زا براي مردم فراهم کنيم.


اکبريان ضمن تقدير و تشکر از کليه مسئولين شهرستاني براي خدمت رساني به مسافران گفت: آموزش و پرورش شهرستان به صورت جدي در اين عرصه خدماتي شايسته انجام داده و توانسته اند با راه اندازي مرکز رفاهي گردشگري در اين شهرستان بسياري از مشکلات را برطف نمايند.


وي تصريح کرد: شهرداري و دهياري هاي شهرستان از اين پس موظف به برطرف نمودن نواقص در مناطق گردشگري و امام زاده ها بوده و بايد قبل از ورود ميهمان نوروزي کليه اقدامات لازم را انجام داده باشند.


در اين جلسه ضمن ارائه راهکارهاي مناسب براي جذب مسافران و هرچه مطلوب تر شدن ارائه خدمات به آن ها کميته هاي مربوطه تشکيل و مقرر گرديد کليه کميته ها مقدمات پذيرايي از مسافران نورورزي را انجام دهند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۲:۳۲

27 Dec 2019