۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۰۹۱۴
همزمان با پایان بهمن ماه صورت می گیرد:

برگزاری اولین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی دوران دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

اولین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی دوران دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با عنوان " پیام آوران شهادت"، همزمان با آخرین روز بهمن ماه در شهرکرد برگزار می شود.
برگزاری اولین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی دوران دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ دبیر ستاد یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ارتباطات اولین رکن در جنگ به شمار می رود و شهدای مخابرات از بهترین رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بودند.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا نادری، افزود: رزمندگانی که بعنوان نیروی مخابرات و بی سیم چی بکارگیری می شدند، علاوه بر ویژگی های بارز معنوی و اعتقادی، رازدار خوبی نیز بودند و در غیاب فرماندهان در عملیات های مختلف و لحظات سخت، نقش فرماندهی را نیز ایفا می کردند.

وی، ادامه داد: به پاس گرامیداشت یاد و خاطره ۸۷ شهید مخابرات و بی سیم چی استان چهارمحال و بختیاری، اولین یادواره این عزیزان همزمان با سی ام بهمن ماه ، ساعت ۹ صبح در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد برگزار می شود.

دبیر ستاد یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی استان چهارمحال و بختیاری، گفت:‌دکتر علی اصغر زارعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در این مراسم معنوی دعوت شده است.

وی،‌از برپایی نمایشگاهی از تجهیزات مخابراتی و غنیمتی دوران دفاع مقدس در حاشیه این یادواره خبر داد و افزود: رونمایی از کتاب معرفی شهدای مخابرات و بی سیم چی استان با عنوان " امواج ایثار" از دیگر برنامه های اولین یادواره شهدای مخابرات وبی سیم چی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

سرهنگ پاسدار نادری، تصریح کرد: آمار شهدای مخابرات و بی سیم چی در ابتدای فراخوان یادواره که یکسال پیش انجام شد، ۲۰ نفر بود و اکنون ۸۷ شهید این عرصه شناسایی شده اند که از خانواده این عزیزان سرکشی بعمل آمده و برای حضور در مراسم یادواره نیز دعوت شده اند.

وی، از همکاری صمیمانه صدا و سیمای استان، شرکت مخابرات و اداره کل پست استان، بنیاد شهید و امور ایثاگران استان و فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با ستاد یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این مراسم از تمبر یادبود شهدای مخابرات و بی سیم چی استان نیز رونمایی می شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۹:۵۳

1 Jan 2020