۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۲۰۹۱۰

از خانواده شهيد علي رحم اماني در کوهرنگ تجليل شد

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان کوهرنگ گفت: به مناسبت گراميداشت ياد و خاطر شهيدان، از خانواده شهيد عليرحم اماني تجليل و قدرداني شد.
از خانواده شهيد علي رحم اماني در کوهرنگ تجليل شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علي نصيري گفت: به مناسبت گراميداشت ياد و خاطر شهيدان انقلاب اسلامی،با خانواده شهيد عليرحم اماني در روستاي دهنو ديدار و از آنها تجليل و قدرداني شد.
 
رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ در اين ديدار بيان کرد: ما هر چه داريم از برکت وجود خون شهدا است که با از خودگذشتگي و ايثار، امنيت و سربلندي ملت ايران اسلامي را به ارمغان آوردند و براي همه ي آحاد ملت وظيفه است تا قدردان خانواده شهدا باشند.
 
در اين ديدار، خانواده شهيد عليرحم اماني سرگذشت و خاطراتي از شهيد نقل کردند و افزودند: همه ملت ايران وظيفه اي در قبال انقلاب دارند و ما خانواده شهدا با اهداء شهيد وظيفه مان را کامل تر نموديم.
 
به گزارش کوهرنگ خبر، ديدار و تجليل از خانواده شهيد اماني با حضور رئيس و کارکنان تبليغات اسلامي، يزداني فرماندهي سپاه،حيدري مسئول بنياد شهيد،حجت‌الاسلام نيک نام مسئول عقيدتي سياسي سپاه و احمدي مسئول شوراي هماهنگي شوراي تبليغات اسلامي انجام شد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۲:۱۸

29 Dec 2019