۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۰۹۰۳
کارشناس ارشد روابط بين الملل:

چپل هيل نشان داد که غرب در برخورد با حقيقت انساني داراي معيارهاي دوگانه است

احمد راستینه گفت: واقعه چپل هيل، اوج دروغگويي حمايت از آزادي بيان و عقيده توسط نظام فکري سياسي غرب را بر همگان آشکار کرد.
چپل هيل نشان داد که غرب در برخورد با حقيقت انساني داراي معيارهاي دوگانه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، احمد راستينه کارشناس ارشد روابط بين الملل با اشاره به اتفاقات رخ داده در ماجراي شارلي و چپل هيل گفت: اين دو ماجرا نفاق آمريکايي و هم پيمانان غربي اش را به وضوح نمايش گذاشت. چرا که مدعيان حقوق بشر و آزادي بيان، با عنوان نمودن این که این حادثه تروریستی چپل هیل تنها یک دعوای همسایگی بوده است، از کنار فاجعه قتل سه دانشجوي مسلمان در آمريکا به راحتی گذشتند اما بخاطر يک واقعه به اصطلاح تروريستي (شارلی ابدو) که با سناریوی خود آنان اجرا شد، جسارت توهين به جهان اسلام را بر خود مجاز دانستند.

وي در ادامه افزود: با واقعه شارلي و توهين به ساحت مقدس رسول ا... ، اوج الحادي بودن تفکرات نظام ليبرال دموکراسي غرب به نمايش گذاشته شد و واقعه چپل هيل اوج دروغگويي حمايت از آزادي بيان و عقيده توسط اين نظام فکري سياسي را بر همگان آشکار کرد.

اين کارشناس روابط بين الملل با اشاره به روشن شدن روز افزون پايه هاي فکري نظام غرب گفت: يوهان کالتوک، نويسنده کتاب اضمحلال امپراتوري شرق مدعي بود که امپراتوري غرب نيز رو به زوال خواهد رفت چرا که معيارهاي اين نظام بر پايه دروغ و تحقير ملت ها بنا شده و امروز واقعه چپل هيل اين ادعاي نويسندگان خود غرب را اثبات مي کند.

راستينه با اشاره به اينکه در نظام فکري سياسي غرب چيزي جز منافع گروه اقليت داراي ارزش نيست گفت: اين واقعه نشان داد که نظام ليبرال دموکراسي غرب براي بقاي حيات خود نيازمند معيارهاي دوگانه در برخورد با حقيقت انساني است، در اين ماجرا مي بينيم که در دفاع از نظريه خود يعني اومانيسم آن ها را ناگزير کرده که از حقيقت و ماهيت انساني دفاع کنند اما واقعه چپل هيل نشان داد اين نظام فکري و سياسي هيچ ارزشي براي ماهيت و حقيقت انساني قائل نيست و معيارها و اصول تعريف شده نظام الحادي غرب في نفسه داراي ارزش است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۱:۴۸

27 Dec 2019