۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۰۹۰۲
در خيابان هاي آمريکا شهروند هاي تروريست قدم مي زنند

خبري نيست، سه جوان مسلمان در آمريکا به شهادت رسيدند!

به شهادت رسيدن سه جوان مسلمان در يکي از ايالت هاي آمريکا و سکوت رسانه هاي آمريکايي - اسرائيلي بار ديگر چهره خشن، اسلام ستيزانه و نژادپرستانه اين کشور را براي همگان مشخص کرد اگر چه بيداري اذهان و شناخت سياست هاي دوگانه آمريکا در خصوص حقوق بشر اکنون براي همه شناخته شده است.
خبري نيست، سه جوان مسلمان در آمريکا به شهادت رسيدند!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از طنين ياس، شامگاه سه‌شنبه سه دانشجوي آمريکايي مسلمان ("ضياء شادي برکات" (۲۳ ساله)، همسر ۲۱ ساله او "يوسر محمد ابو صالحه" و خواهر ۱۹ ساله يوسر "رزان محمد ابو صالحه" ) در شهر دانشجويي "چپل هيل" در نزديکي دانشگاه کاروليناي شمالي با اسلحه مردي ۴۶ ساله به نام (کريگ استفان هيکز) به شهادت رسيدند. با وجود گذشت چهار شبانه روز از اين جنايت همچنان سکوت رسانه هاي غربي ادامه دارد.

اين حرکت که نشأت گرفته از سياست و رفتار دو گانه کشورهاي غربي در رعايت و حمايت از حقوق بشر و آزادي بيان در مطبوعات اين کشورهاست، حکايت فرياد هاي چوپان دروغ گويي است که کسي فريادهايش را باور نمي کند يا دروغ گويي پينوکيو است که هرگز آدم نشد و دماغش نيز کوتاه...

پرونده کشتار و نسل کشي رنگين پوستان و شهادت مسلمانان در آمريکا با حمايت هاي نژادپرستانه ي همراه با تعصبات مذهبي پليس اين کشور از قاتلان، سياه است، قاتلاني که حتي برخي از آنان در لباس پليس، امنيت و جان مردم را نشانه گرفته اند!

گمانه زني هاي مطبوعات آمريکا، نوع کنفراس هاي خبري پليس و همچنين معرکه رسانه اي همسر و وکيل اين قاتل که به خشونت عليه همسايگان خود چهره اي شناخته شده است، از همين روزهاي اول مشخص کننده پايان ماجراست.

همسر قاتل (کريگ استفان هيکز ) که سعي مي کند در نقش يک همسر دلسوز اما خواهان طلاق! او را نه يک نژادپرست و نه يک مسلمان ستيز بلکه يک بيمار رواني معرفي کند نقش اول اين ماجرا را در پايمال کردن خون شهداي "چپل هيل" بازي مي کند.

اگر چه واکنش هاي مردمي در سراسر دنيا به ويژه از سوي مسلمانان، گروه هاي مسلمان و مردم اروپا نويد بخش بيداري جهانيان و آگاهي آنان از روند سکوت مطبوعاتي و رفتار منفعلانه مسئولان آمريکايي به ويژه "ريپلي لند" دادستان ايالات متحده در کاروليناي شمالي در مواجه و موضع گيري عليه اين جنايت اسلام ستيزانه است اما باز هم چشم بيناي حقوق بشر آمريکاي تا به امروز نه تنها کم بينا که کور و زبانش الکن بوده است.

حقوق بشر، مظلوم ترين مفهوم و در عين حال راه گشاترين واژه براي دولتمردان آمريکا و همپيمانان غربي آنان به شمار مي رود تا در مواقعي که احساس مي کنند منافع شان در خطر است، آن را به بازي بگيرند بازي که هميشه در آن غربيان برنده بوده اند!

حقوق بشر آمريکايي، طبل تو خالي است که فقط براي احقاق حق نداشته آمريکا و برخي از کشورهاي غربي به صدا در مي آيد تا کشورهاي مسلمان در معرض تاخت و تاز و مسلمانان مورد ظلم و ستم قرار بگيرند.

زندان گوآنتانامو، مملو از مسماناني است که به ظن خشونت و تروريسم در سلول هاي آن وقيحانه ترين و غيرانساني ترين رفتارها را تجربه مي کنند و بي گناه و گاه بدون طي کردن مراحل بازجويي و دادگاه هاي رسمي زير وحشيانه ترين شکنجه هايي که حتي شکنجه گران قرون وسطي از آن بي بهره بودند! جان مي سپارند؛ اما خيابان هاي آمريکا محل تردد افرادي است که در هر لباسي مي توانند جنايت کاري نژادپرست باشند! جنايت کاراني که فقط کافي است با عنوان بيمار رواني از مجازات نجات يابند.

اين بازي خطرناک و در عين حال خرد کننده، زماني رنگ نژادپرستي و اسلام ستيزي مي گيرد که کودک مسلمان ۹ ساله در مترو به دليل نداشتن بليت، مورد ضرب و جرح پليس قرار مي گيرد و يا نوجوان سياه پوست به دليل اينکه پليس فکر مي کرده او اسلحه حمل مي کند، کشته شده است!

اين رفتار دو گانه زماني به اوج خود مي رسد که مروه شرويني در دادگاه، پيش چشم قاضي با ضربات چاقوي يک نژادپرست به شهادت مي رسد و آبي از آب تکان نمي خورد اما مردي به خاطر آزار و اذيت يک گربه به زندان يا پرداخت غرامت مجازات مي شود!!

نحوه پوشش ماجراي شارلي ابدو و سرو صداي رسانه اي آن با نحوه پوشش خبر اين جنايت که در يک بازه زماني کوتاه مدت اتفاق افتاده اند، قابل مقايسه نيست.

در اين حقوق بشر آمريکايي که بهتر است از آن به عنوان "حقوق ضد بشري" نام برد، اسلام مکتب ترور و مسلمانان تروريسم هستند. اين بهانه واهي چنان رنگ حقانيت استکباري به خود گرفته است که حتي به شهادت رساندن اعدام گونه سه جوان مسلمان در منزلشان ناديده گرفته شده است! طوري که اين سؤال در نظر اول مطرح مي شود که « اگر به جاي شهادت اين سه جوان تحصيل کرده و حامي حرکت هاي بشردوستانه، سه تن از جوانان لاابالي آمريکايي در نزاعي توسط مسلماني کشته مي شدند باز هم اين رسانه ها در برابر چنين واقعه اي سکوت کرده و منتظر معلوم شدن علل حادثه از سوي پليس مي شدند!؟»

جواب قطعا، منفي است! چرا که پليس آمريکا و برخي از کشورهاي غربي ذاتا براي هر اتفاق خودساخته و يا پيش آمده اي که رنگ و بوي خشونت داشته باشد در نخستين واکنش خود به دنبال گروه هاي مسلماني هستند که آنها را عاملان جنايت معرفي کنند.

به عبارتي پليس آمريکا، چهارپايي لنگ منتظر "چوش" است.

در اين واقعه پليس اصرار دارد بنابر شواهد اوليه و صحبت هاي همسايگان بي نام و نشان اين جنايت را يک حادثه جنايي برسر پارکينگ تعريف کند! جاي تعجب است که پليس آمريکا، گزارش روانشناس دايره جنايي را مبني بر اينکه قتل به شيوه اعدام بوده و به سر تک تک قربانيان شليک شده ناديده مي گيرد!

البته آمريکا به ويژه رسانه هاي آن تحت سيطره صهيونيست ها قرار دارند و قطعا صهيونيسم بين الملل در سانسور واقعيت اين جنايت و شهادت سه جوان مسلمان از پاي نخواهد نشست اما افکار عمومي بيدار است و قطعا خون شهدا پايمال نخواهد شد.

تجمع هزاران نفري مردم چپل هيل در اعتراض به اين جنايت در محل به شهادت رسيدن اين سه جوان، تجمع اعتراض آميز مردم انگلستان مقابل ساختمان شبکه دولتي بي بي سي انگليس و همچنين واکشن هاي رهبران و چهره هاي شناخته شده کشورهاي مسلمان و برخي از مسئولان دولتي آنان، نشان از بيداري جهان و شکسته شدن طلسم حقوق بشري آمريکايي – اسرائيلي دارد.

آنچه که امروزه توقع و مطالبه مسلمانان است، شکسته شدن يخ مطبوعاتي و موضع سرد دولتمردان کشورهاي مسلمان به ويژه ايران اسلامي در برابر اين جنايت است، چرا که سهل برخورد کردن با اين گونه اتفاقات دردآور باعث جسورتر شدن و در عين حال مدعي شدن جنايتکاران و حاميان آنان مي شود.

انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۳:۰۱

31 Dec 2019