۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۲۰۹۰۰
حیدری:

مشکل سیستم نوبت دهی تلفنی کلینیک امام علی (ع) شهرکرد تا ظهر امروز برطرف می شود

مجتبی حیدری گفت: مشکل بوجود آمده در سیستم نوبت دهی تلفنی این مرکز به دلیل قطع ناگهانی برق بوجود آمده و این سیستم تا ظهر امروز مجددا راه اندازی و آماده خدمت به مردم می شود.
مشکل سیستم نوبت دهی تلفنی کلینیک امام علی (ع) شهرکرد تا ظهر امروز برطرف می شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، صبح امروز (شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۵) مطلع شدیم که سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی امام علی (ع) شهرکرد دچار مشکل شده و بیماران برای اخذ نوبت در این مرکز تخصصی با مشکلاتی مواجه شده اند. با مراجعه به کلینیک آنچه که در نگاه اول جلب توجه میکند جمعیتی است که نشسته یا سرپا منتظر رفع مشکل بوجود آمده هستند. از سوی دیگر جنب و جوش مسئولین برای رفع مشکل سرور و سیستم های کلینیک مسئله دیگری است که توجه ما را به سوی خود جلب میکند.

بلافاصله با دیدن یک خبرنگار در فضای کلینیک که مسئله ای معمولی و همیشگی نیست یکی از پرسنل حراست کلینیک به ما نزدیک میشود. با سلام و احوالپرسی از او در خصوص مشکل بوجود آمده سوال میکنم. او توضیحی کلی در خصوص قطع سرور میدهد و وقتی از او میخواهم مرا به اتاق مدیریت کلینیک برای گفتگوی بیشتر راهنمایی کند، دفتر مدیر را نشانم میدهد و مدیریت کلینیک امام علی (ع) را در جریان حضور ما قرار میدهد.

مدیریت کلینیک امام علی(ع)، آقای مجتبی حیدری است که علیرغم مشغله زیاد به گرمی از ما استقبال کرده و ما را به اتاق خود راهنمایی میکند. وقتی از او در مورد مشکل بوجود آمده سوال میکنیم می¬گوید:

متاسفانه از ساعت ۵ صبح امروز به دلیل یک برق رفتگی ناگهانی و موقت، سرور کلینیک دچار مشکل شده و ارتباط میان سرور و پایگاه اطلاعاتی ما که اطلاعات بیماران کلینیک و زمان نوبت هر یک از بیماران در آن ثبت و ضبط میشود قطع شده است. به محض اطلاع یافتن از این مشکل، با واحد فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تماس گرفتیم و پرسنل مربوطه اکنون در حال برطرف نمودن مشکل و نصب مجدد نرم افزارهای لازم بر روی سیستم ها هستند.

از مدیریت کلینیک میخواهم در خصوص شیوه و روش نوبت دهی به مراجعین توضیحاتی ارائه کند.

حیدری در جواب میگوید: ما برای رعایت عدالت در نوبت دادن به مراجعین کلینیک، یک نرم افزار و سیستم هوشمند نوبت دهی تلفنی را راه اندازی کرده ایم که البته این نرم افزار مدت هاست در حال ارائه خدمت به بیماران محترم است. با تماس بیمار با واحد نوبت دهی کلینک، سیستم طبق نیاز وی، پزشک مربوطه و ساعت مراجعه بیمار به کلینیک را به وی اعلام میکند و یک نوبت را بر اساس تعداد مراجعین به وی اعلام میکند.

حیدری ادامه میدهد البته ما نوبت دهی دستی نیز برای مواقع ضروری داریم که مثل امروز به وظیفه خود عمل میکنند.

او می افزاید : البته زمان ویزیت تمامی پزشکان متخصص این مرکز، از بعد از ظهر شروع میشود.

حرف مدیر کلینیک که به اینجا میرسد از او مپرسم: پس علت تجمع این همه مراجع در این ساعت از صبح در کلینیک چیست؟!

حیدری میگوید: دو علت دارد. اولین علت همانطور که گفتم قطعی موقت سیستم نوبت دهی است که عده ای از بیماران را برای گرفتن نوبت دستی به اینجا کشانده است. و دومین علت نیز که متاسفانه در اینجا ما هر روز شاهد آن هستیم این است که عده ای از بیماران که از راه های دور در سطح استان برای درمان به این مرکز مراجعه میکنند علیرغم اینکه نوبت همه آنها بعدازظهر است، با تصور مراجعه سریعتر به پزشک شان از همان ساعات اولیه صبح به کلینیک مراجعه میکنند که همین امر موجب میشود ما هر روز قدری شلوغی را در صبح در اینجا شاهد باشیم.

از او میپرسم مگر زودتر آمدن بیماران تاثیری در نوبت آنان دارد! که او در پاسخ میگوید: خیر! اصولا سیستم نوبت دهی نیز برای همین است که در دادن نوبت به بیماران نهایت دقت و عدالت به عمل آید و حقی از کسی ضایع نشود. بنابراین به بیماران عزیزمان توصیه میکنم سر وقت و نوبت خودشان به کلینیک امام علی(ع) مراجعه کنند.

در پایان از او میپرسم مشکل بوجود آمده کی رفع میشود؟

حیدری با روی گشاده میگوید : انشالله به مردم این قول را میدهم که تا ظهر امروز، سیستم نوبت دهی به بیماران مجددا راه اندازی و آماده خدمت دهی به آنان شود.

برای حیدری و همکارانش آرزوی موفقیت میکنم و در حالی که از او خداحافظی و کلینیک تخصصی امام علی (ع) شهرکرد را ترک میکنم، پرسنل واحد فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سخت مشغول کار روی سیستم سرور کلینیک اند.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خیر سرشون با این سیستم نوبت دهی همیشه خدا اشغال میزنه نمیکنن چند تا خط اضافتر بزارن یا حداقل نوبت دهی اینترنتی هم داشته باشن تا مردم انقد مشکل نداشته باشن

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۳۷

28 Dec 2019