۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۰۸۸۲
امام جمعه شهر اردل:

حضور با شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن بهترين رفراندوم بود/مسئولين فقط پشت تريبون شعار عدالت ندهند

حضور با شکوه ملت سرافراز ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن بهترين رفراندوم براي محکوم کردن استکبار جهاني بود.
حضور با شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن بهترين رفراندوم بود/مسئولين فقط پشت تريبون شعار عدالت ندهند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت ‌الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه که با حضور پرشکوه مردم ولايتمدار شهر اردل برگزار شد گفت: از مردم هميشه در صحنه اردل که حضوري بي نظير در مراسم ۲۲ بهمن داشتند تشکر مي کنم.

سلمانپور بيان کرد: اين حضور چندين پيام را به دنبال دارد و دفاع از اسلام و پيامبر اکرم (ص) در برابر اسلام هراسي و اهانتي که به نبي اکرم اسلام در غرب شد و مقابله با همه زورگويان دنيا و زياده خواهي هاي آمريکا از جمله اين پيام هاست.

وي با بيان اينکه حضور با شکوه ملت سرافراز ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن بهترين رفراندوم براي محکوم کردن استکبار جهاني بودگفت: حمايت از نظام و ايران اسلامي با وجود همه تهديدها و تحريم ها که مي خواهند مردم را از خط ولايت و رهبري جدا کنند، نشان دادن اقتدار، انسجام، همدلي و وحدت همه قشرها در برابر استکبار جهاني و اطاعت از رهبري از ديگر پيام هاي حضور پرشور در راهپيمايي ۲۲ بهمن است.

امام جمعه اردل با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي، علت اصلي دشمني ۳۶ ساله آمريکا با ملت و کشور ايران را تاکيد بر استقلال و اقتدار اين ملت عنوان کرد و افزود: اين هم از پيام هاي خوب مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن به جهانيان بود و امروز با اين حضور رهبري هم رضايت دارند.

حجت الاسلام موسي سلمانپور از مسئولين استاني گلايه کردند و تاکيد کرد که مسئولان استاني بايد به مناطق محروم هم بازديد کنند و از نزديک مشکلات آنها را بررسي و حل کنند و فقط پشت تريبون شعار عدالت ندهند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۰:۲۸

15 Feb 2020