۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۰۸۸۱
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

دشمن مي خواهد با مذاکرات فرسوده حق ملت ايران را در برخورداري از فناوري مسالمت آميز هسته اي زير سوال ببرد

اين حضور به کشورهاي غربي نشان داد که ملت ايران يک لحظه از خواسته هاي مشروع خود و نظام دست برنمي دارد و تا آخرين قطره خون در مقابل زورگويي مستکبران خواهد ايستاد.
دشمن مي خواهد با مذاکرات فرسوده حق ملت ايران را در برخورداري از فناوري مسالمت آميز هسته اي زير سوال ببرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي اين هفته شهر چلگرد، با اشاره به حماسه 22 بهمن امسال و انعکاس حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: مردم ايران در يوم الله 22 بهمن حماسه جاودان دیگری را رقم زدند و افتخاري ديگر براي نظام اسلامي و مستضعفان جهان به ثبت رساندند.
 
وي با اشاره به حضور پرشور و پررنگ نسل سومي هاي انقلاب در راهپيمايي 22 بهمن امسال تصريح کرد: علي رغم بارش باران و سرماي گسترده ما شاهد بوديم که مردم به همراه نسل سومي ها حضوری پررنگ داشتند که اين نشان مي دهد ملت ايران در هر شرايطي از نظام و ولايت با جديت دفاع مي کند.
 
امام جمعه کوهرنگ در مورد پيام حضور مردم در يوم الله 22 بهمن اظهار داشت: اين حضور به کشورهاي غربي نشان داد که ملت ايران يک لحظه از خواسته هاي مشروع خود و نظام دست برنمي دارد و تا آخرين قطره خون در مقابل زورگويي مستکبران خواهد ايستاد.
 
حجت الاسلام طباطبايي، ايستادگي در مقابل ظلم ستيزي و استکبار را پيام ديگر حضور ميليوني ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن بيان کرد و افزود: مردم ايران بار ديگر با حضور پرشور خود انقلاب را در مقابل تهديدهاي دشمنان بيمه کردند و به جهان نشان دادند که ملت ايران حامي مظلومان و خادم مستضعفان است.
 
وي همچنين با اشاره به راهکار هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب مبني بر طرح يک مرحله اي بودن توافقات هسته اي در کليات و جزييات اظهار داشت: اين طرح ابتکار عمل را در اختيار تيم مذاکره کننده ايراني قرار داد و راه سوء استفاده هاي احتمالي را از 1+5 مي گيرد.
 
حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به ديپلماسي رهبر معظم انقلاب در مسئله مذاکرات هسته اي اظهار داشت: ريشه اين ديپلماسي مردمي و کاملا انقلابي از جنس 22 بهمن است.
 
امام جمعه کوهرنگ با بيان اين که آمريکايي ها و کشورهاي مستکبر با طراحي توافق دو مرحله اي به دنبال اهداف شوم خود هستند، گفت: دشمن مي خواهد با مذاکرات فرسوده حق ملت ايران را در برخورداري از فناوري مسالمت آميز هسته اي زير سوال ببرد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۳:۱۵

1 Jan 2020