۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۰۷۷۷
جانباز 8 سال دفاع مقدس:

انقلاب اسلامي نيروهاي پاک را از ناپاکان جدا کرد

انقلاب اسلامي نيروهاي پاک را از ناپاک جدا کرد و باعث شد براي هميشه دست ناپاکان از مرز و بوم ايران اسلامي قطع شود.
انقلاب اسلامي نيروهاي پاک را از ناپاکان جدا کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، عين الله سيفي جانباز ۸ سال دفاع مقدس در همايش گراميداشت سالروز عمليات والفجر ۸ که با حضور پرشکوه پاسداران و بسيجيان در نماز خانه سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزار شد با اشاره به ايام‌الله گراميداشت پیروزی انقلاب، افزود: زماني که تباهي و سياهي بر جامعه ايران حاکم بود امام خميني(ره) انقلابي به پا کرد که در حال حاضر نيز مايه عزت جهان اسلام است.

سيفي تصريح کرد: زماني که ايران دست رژيم طاغوت بود مديريت کشور زير سلطه استعمار و استکبار بود، اما امام راحل با پيروزي انقلاب اسلامي بازخواني و بازشناسي جديدي را از دين اسلامي براي ملت معرفي کرد.

وي گفت: انقلاب اسلامي نيروهاي پاک را از ناپاک جدا کرد و باعث شد براي هميشه دست ناپاکان از مرز و بوم ايران اسلامي قطع شود.

يادگار ۸ سال دفاع مقدس با بيان اينکه امروز دشمنان درصدد ضربه زدن به پيکره نظام جمهوري اسلامي ايران هستند، گفت: با الگو گرفتن از تفکر و راه امام راحل و امام خامنه اي(مدظله العالي) روز به روز بر اقتدار و قدرت نظام افزوده مي‌شود.

سيفي در ادامه با اشاره به اينکه ۲۰ بهمن ماه سالروز عمليات غرورآفرين والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه ناميده شد خاطرنشان کرد: عمليات غرور آفرين والفجر هشت يکي از پيچيده ترين عمليات هاست که توانست دشمن را سردرگم کند.

وي تصريح کرد :عمليات والفجر ۸ يک معجزه الهي بود که دشمنان را به ياس و نا اميدي کشاند و نه تنها به دولت فاسد صدام بلکه به تمامي بين الملل ثابت کرد که ايران اسلامي هرگز از حق خود نمي گذرد و هميشه مدافع مظلومان جهان است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۵:۳۷

16 Jan 2020