۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۰۶۱۲
رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری:

رسانه های استان نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب حق مطلب را ادا نکرده اند

رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: رسانه های مکتوب استان نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب حق مطلب را ادا نکرده اند در حالی که چهارمحال و بختیاری هر چه دارد از برکت انقلاب اسلامی است.
رسانه های استان نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب حق مطلب را ادا نکرده اند
علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین ویژگی ها و نگاه و دیدگاه امام(ره) در مورد مسائل مختلف دانست.

گرجی اخلاص و اتکا به خدا، تلاش و شجاعت، وظیفه محوری، خدا محوری، غیرت دینی، صراحت بیان، تیزهوشی و ایمان به مردم را از جمله ویژگی های شاخص امام عنوان کرد.

وی استکبار ستیزی را محوری ترین ویژگی امام(ره) دانست و اظهار کرد: دیدگاههای شجاعانه امام(ره) منجر به تمایز بین اسلام امریکایی و اسلام ناب محمدی شد.

گرجی بیان کرد: قرن بیستم با قیام امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب شاهد ایجاد موج جدیدی تحت عنوان اسلام گرایی و دین خواهی بود و انقلاب ما نه تنها اسلام بلکه تمام ادیان را زنده کرد.

وی افزود: انقلاب باعث مجد و عظمت اسلام و احیای هویت اسلامی و منشأ رشد اسلام و معنویت در بین اقشار مختلف و به خصوص جوانان شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: متاسفانه دستاوردهای انقلاب در سایه بی توجهی و ندانم کاری ها مظلوم واقع شده است.

گرجی استقلال و رهایی از غرب و احیای وحدت ملی را از شاخص ترین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: انقلاب تمام ارزشها را احیا کرد و اتحاد و وحدت را به دنیای اسلام برگرداند.

وی تاکید کرد: دهه فجر دهه بازنگری درونی است که همه با بررسی دستاوردهای انقلاب به این بپردازند که امروز چه وظیفه و رسالتی در قبال انقلاب دارند.

گرجی با اشاره به ایجاد شبهه ها و توطئه ها علیه انقلاب تصریح کرد: علی رغم همه دروغ ها و توطئه ها مردم ایران همواره ثابت کرده اند که همواره مدافع انقلاب و نظام و دستاوردهای آن هستند و همه فتنه ها را همچون فتنه 88 نقش بر آب می کنند.

وی با اشاره به حماقت اخیر دشمنان در توهین به پیامبر و چنگ و دندان نشان دادن دشمن و حتی چراغ سبز نشان دادن برخی از داخل به آنان گفت: این شرایط نه تنها خللی در حضور مردم وارد نمی کند بلکه عزم آنان را برای حضور گسترده در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن جزم می کند.

گرجی با اشاره به برنامه های دهه فجر استان تصریح کرد: امسال 4000 برنامه محوری در سراسر استان برگزار می شود که در مقایسه با سال قبل دو برابر شده است.

وی گفت: امسال در 273 نقطه استان راهپیمایی عظیم 22 بهمن برگزار می شود و برخی از این نقاط اولین بار است که به طور مستقل این راهپیمایی را برگزار می کنند.

رئیس ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: رسانه های مکتوب استان نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب حق مطلب را ادا نکرده اند این در حالی است که استان چهارمحال و بختیاری هر چه دارد از برکت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: رسانه ها در دهه فجر باید همراه با ایجاد موج امید آفرینی و افتخار و وحدت نسبت به 36 سال عزت و اقتدار ادای دین کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۳:۲۶

1 Jan 2020