۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۰۴۵۶

فعالیت 6 دوربین نظارت تصویری درمسیر های چهارمحال و بختیاری

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت : در حال حاضر تعداد ۶ دوربین نظارت تصویری درمسیرها و نقاط پر حادثه چهارمحال بختیاری نصب و راه اندازی شده است.
فعالیت 6 دوربین نظارت تصویری درمسیر های چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ، شهرام ندیمی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد : سیستم‌های نظارت تصویری از ابزارهای اصلی مدیریت ترافیک هستند و مزیت آن‌ها فراهم کردن اطلاعات تصویری برای تصمیم‌گیری است.

وی با بیان این مطالب که تا به امروز در مسیرهای "گردنه گوشنگلی" و ورودی دهانه تونل کره بس درمحور بروجن – لردگان ، "گردنه چری " ، "گردنه خلک" در محور شهرکرد- سورشجان ، جاده شهرکرد- شلمزار و محور فارسان – کوهرنگ دوربین های نظارت تصویری نصب شده است افزود: در آینده ای نزدیک در دو مسیر پرتردد دیگر از جمله در مسیر پلیس راه سامان و سه راهی بارده دوربین های نظارت تصویری نصب و آماده بهره برداری می شود.

شهرام ندیمی از نصب دوربین سرعت سنج و ثبت تخلفات برای اولین بار در استان خبر داد و افزود: در تلاش هستیم با کمک و مساعدت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تا پایان سال جاری در سه راهی هفشجان در مسیر شهرکرد – سورشجان شاهد نصب اولین دوربین سرعت سنج و ثبت تخلفات در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

ندیمی ادامه داد :سیستم‌های نظارت تصویری از ابزار اصلی مدیریت ترافیک هستند و مزیت آن‌ها فراهم کردن اطلاعات تصویری و کنترل تردد در جاده هاست.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ، نظارت مستقیم و مستمر بر وضعیت جاده‌ها جهت کنترل ترافیک و اطلاع‌رسانی سریع وضعیت راه‌ها به کاربران جاده‌ را از اهداف نصب دوربین های نظارتی برشمرد و گفت: اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت راه‌ها به کاربران جاده‌ها و افزایش ایمنی مسیر، از اهداف بلند راه و شهرسازی استان می باشد.

شهرام ندیمی در خاتمه خاطرنشان ساخت : با توجه به کوهستانی بودن استان و لزوم کنترل محور های برف گیر و حادثه خیز نیاز به نصب ۴۰ دوربین ثبت تصاویردیگر در محورهای استان است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۱:۱۴

24 Jan 2020