۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۰۲۷۰
بخشدار مرکزي بن گفت:

دهه فجر فرصتي مناسب براي معرفي دستاورد هاي انقلاب اسلامي به نسل سوم است

مهدي سليماني دهه فجر را فرصتي مناسب براي معرفي دستاورد هاي انقلاب اسلامي دانست وافزود: اگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي به جوانان معرفي شود،جوانان نسل سوم بيشتر به اسلام روي مي آورند.
دهه فجر فرصتي مناسب براي معرفي دستاورد هاي انقلاب اسلامي به نسل سوم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، مهدي سليماني بخشدار مرکزي بن در جلسه ستاد دهه فجر بخش مرکزي بن گفت: در دوراني به سر مي بريم که جوانان اين کشور را نسل سومي هاي تشکيل مي دهند که در زمان انقلاب اسلامي و هشت سال جنگ تحميلي حضور نداشتند.


سليماني گفت: معرفي دستاورد هاي انقلاب اسلامي يکي از راه هاي معرفي انقلاب اسلامي به جوانان نسل سومي است تا با آشنايي اين دستاورد ها قدر انقلاب را بدانند و بيشتر از قبل پاي بند نظام و اهداف انقلاب اسلامي باشند.


وي تصريح کرد: دهه فجر دهه جشن و سرور بوده و با برگزاري مراسمات شاد و متنوع مي توانيم چهره اسلام را آن چنان که هست ترسيم نموده و به جهانيان معرفي کنيم.


بخشدار مرکزي بن افراط و تفريط در عزاداري هاي را يکي از نقطه ضعف ها معرفي کرد و گفت: اسلام، دين شادي ها و زيبايي ها است و اگر ما با افراط و تفريط در عزاداري ها وجه دين را غمگين معرفي کنيم جفا کرده ايم.


وي اين افراط و تفريط ها را عامل سو استفاده دشمنان از انقلاب دانست و گفت: اين زياده روي ها موجب شده است تا استکبار جهاني دين را ديني خشن به عالم معرفي کند.



سليماني خاطر نشان کرد: اگر بخواهيم دهه فجر را در شهر ها پررنگ کرده و از روستاها غافل شويم به فرمايشات امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري پشت کرده چرا که امام خميني(ره) هميشه کوخ نشينان را به کاخ نشينان ترجيح مي دادند.


وي گفت: در اين برهه از زمان استکبار و مزدوران جهاني از هر وسيله اي براي ضربه زدن به اسلام و کم رنگ کردن دهه فجر استفاده مي کند و اين وظيفه ماست که نگذاريم به اهداف شوم خود برسند.


در اين جلسه دهياران از عدم حضور مسئولين در مراسم هاي دهه فجر گلايه داشتند و گفتند : اگر مسئولي طبق برنامه اعلام شده توسط ستاد دهه فجر، در برنامه هاي روستاها شرکت نکنند موجب دل زدگي و گلايه مردم روستاها مي شود.



در پايان مقرر گرديد هر يک از اعضاي کميته ستاد دهه فجر بخش مرکزي بن با برگزاري مراسمات متنوع و هماهنگ دهه فجر را گرامي بدارند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۹:۴۵

27 Dec 2019