۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۹۸۸۵
کارشناس مسائل سياسي:

با وجود مردم ولايتمدار، انقلاب مخملين در ايران اسلامي جواب نخواهد داشت

با وجود مردم ولايتمدار، انقلاب مخملين در ايران اسلامي جواب نخواهد داشت
 
به گزارش جهان بین نیوز، سيف الله مطلبي، کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت:نهم دي ماه ، حرکت خودجوش، متحد همراه با ايثار و بصيرت در کمال صداقت عليه جريان قدرت طلبي بود که از خارج حمايت شدند و اين جريان به دنبال مقاصد و اهداف هوسرانانه خود بودند.

مطلبي بيان داشت: در جريان فتنه 88 بحث بر سر آقاي موسوي و يا احمدي نژاد بهانه اي براي اين گروه فتنه انگيز و سناريويي از پيش تعيين شده بود که سال هاي متوالي از طريق مثلث صهيونيسم ، آمريکا و انگليس با برنامه هاي مدون قصد ضربه به نظام اسلامي را داشتند و اوج اين برنامه ها در انتخابات نمود پيدا کرد.

معاون سابق استاندار خراسان رضوي با اشاره به اينکه حضور خيل عظيم مردم در حماسه نهم دي ماه اثبات کننده بسياري از مسائل و بر هم زننده برنامه هاي بلوک غرب بود تصريح کرد: نظام جمهوري اسلامي نظامي پايدار و مردمي  و متکي به همه اقشار جامعه اسلامي ايران  است اين در حالي بود که در آن بحبوحه، عده اي بر اين اعتقاد بودند که جمهوري اسلامي با پشتوانه سپاه و نيروهاي مسلح حفظ شده است، اما اين حماسه دشمن شکن مردمي بودن نظام را تاييد نمود.

اين کارشناس سياسي افزود: مردم ايران اسلامي  به جهانيان ثابت کرده اند که انقلاب هاي رنگارنگ و مخملين در ايران قابل پياده شدن نيست. مردم ايران با وجود رهبري با بصيرت هرگز فريب استکبار را نمي خورند چرا که بر اين باورند که اسلامي بودن در همه امور اعم از اجرايي، سياسي و عمراني بايستي نهادينه شود.


سيف الله مطلبي خاطرنشان کرد: يکي از ويژگي هاي برجسته نهم دي ماه، اين است که از ايمان مردم برخاسته است، ايمان مردمي که دل در گرو خداوند دارند و حاضرند براي آن از جان هم بگذرند.

وي ادامه داد: بصيرت نافذ و علاقه به ميهن از ديگر ويژگي هاي انقلاب هاي مردمي در ايران بوده است و همواره اين ملت ظلم ستيز بوده و زير بار ننگ و زور نمي رفته اند.

دبير شوراي امر به معروف چهارمحال و بختياري اظهار داشت: استکبار جهاني در محافل و مجالس خود اعم از پنتاگون، موساد و سيا و همچنين سازمان هاي عريض و طويل جهنمي خود به اين نتيجه رسيده اند که در مقابله ايران، به طور مخفيانه و با احتياط  قدم بردارند و از گزينه هاي نظامي و سخت افزاري عليه ايران استفاده نکنند، چرا که هشت سال جنگ تحميلي مويد مقاومت و ايستادگي ايرانيان است.

وي ادامه داد: تنها سلاح مقابله غرب و استکبار با ايران گزينه هاي نرم افزاري و استفاده از برنامه هاي نرم براي براندازي اين کشور است.

انتهاي پيام /1024ج/510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۳:۰۲

13 Feb 2020