۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۹۵۴۲
در شهرکرد

زیارت حضرت رسول در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون قرائت می شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرکرد از برگزاری مراسم زیارت حضرت رسول در امامزادگان حلیمه و حکمیه خاتون شهرکرد خبر داد.
زیارت حضرت رسول در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون قرائت می شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز،  نوذرحیدری در ستاد پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه تجمع مردم و هیات های مذهبی شهرستان شهرکرد در امامزدگان حلیمه و حکیمه خاتون با خواندن زیارت نامه حضرت رسول همراه است، گفت: این مراسم راس ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

وی از دستگاه‌های مربوطه که در راستای برگزاری تجمع هیات‌های مذهبی و مردم تلاش و همکاری داشتند، تقدیرو تشکر کرد و بیان کرد: مردم همیشه ثابت کردند که در صحنه حضور دارند و ما مسئولین نباید نگران حضور مردم در صحنه باشیم.

حیدری با اشاره بر اینکه با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به خصوص در زمینه فرهنگی و مذهبی باید فعالیت‌ها و اقدامات رونق بیشتری در جامعه داشته باشد، تصریح کرد: تبلیغات و هماهنگی‌های لازم در جهت برگزاری مراسم ارتحال حضرت محمد(ص) باید بیش از پیش باشد.

وی با بیان اینکه مراسم ارتحال پیامبر و خواندن زیارت‌نامه حضرت رسول باید در تمامی مدارس و دستگاه‌های مربوطه روز ۲۷ صفر صورت گیرد، یادآور شد: در بخش‌ها و شهرهای شهرستان باید برنامه‌ریزی توسط بخشداران و شهرداران انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرکرد از برگزاری نمایشگاه موضوعی کتاب در سطح شهرستان خبر داد و تاکید کرد: مسابقه‌ای از کتاب‌های در مورد سیره پیامبر اعظم توسط کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام /۱۰۲۲ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۳۹

29 Dec 2019