۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۱۹۵۰۳
فرماندار در نشست شوراي اداري شهرستان شهرکرد:

دستگاه هاي اداري شهرکرد آمادگي خود را قبل از بحران ها پيش بيني کنند/ واگذاري هاي اراضي با سرعت و دقت بیشتر

فرماندار شهرستان شهرکرد با تاکيد بر عدم دخالت دستگاه هاي اداري در امور يکديگر خواستار هماهنگي و هم افزايي بين بخشي اين ادارات شد.
دستگاه هاي اداري شهرکرد آمادگي خود را قبل از بحران ها پيش بيني کنند/ واگذاري هاي اراضي با سرعت و دقت بیشتر
 
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حميد ملک پور امروز در جمع مسولان در شوراي اداري شهرستان شهرکرد ضمن تسليت ايام عزاداري اربعين حسيني گفت: مديران ادارات قبل از وقوع بحران، تجهيزات و امکانات خود را در مناطق موردنظر اعم از مناطق برفگير مستقر نمايند تا در شرايط ضروري در تکاپو نباشند.

ملک پور با تقدير از زحمات کارکنان شهرداري در برف سنگين هفته هاي قبل افزود: ادارات و ارگان ها بايستي تجهيزات پشتيباني و مامورين را در محل هاي مختلف استقرار داده و اولويت را براي رفاه مردم در نظر بگيرند.

وي با تاکيد بر عدم دخالت دستگاه هاي اداري در امور يکديگر خواستار هماهنگي و هم افزايي بين بخشي اين ادارات شد و خاطر نشان کرد: ادارات در واگذاري امتيازات به شرکت هاي خصوصي سرعت و دقت لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهرکرد بيان داشت: مسولان در واگذاري ها و تغيير کاربري اراضي هم مربوطه تلاش داشته باشند ضمن سخت گيري در اين کار از دوباره کاري در اخذ استعلامات و همچنين برخورد هاي چند گانه با سرمايه گزاران بخش هاي خصوصي اجتناب کنند.

حميد ملک پور با ابراز خرسندي از اقدامات منابع طبيعي استان در کاشت بذر و جنگل کاري در حاشيه شهر شهرکرد گفت: جنگل کاري اراضي شمال شهرکرد, علاوه بر داشتن شهري با هواي تميز و مطبوع، به احياي کمربند سبز شهرکرد هم کمک مي کند.

در اين نشست بيش از 50 نفر از مسولان و مديران ادارات شهرستان شهرکرد گزارش ها و درخواست هاي خود را با  زمانيان، نماينده مردم شهرکرد بن و سامان در مجلس و همچنين فرماندار شهرکرد را مطرح کردند.

انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۷:۳۲

8 Jan 2020