کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ديدار دوستانه تيم فوتبال جوانان چهار محال و بختياري و شهرداري اصفهان بدون گل به پايان رسيد

26 مهر 1393 ساعت 11:59

ديدار دوستانه تيم هاي فوتبال جوانان شهرداري زرين شهر اصفهان و نماينده استان چهار محال و بختياري که عصر ديرزو در ورزشگاه تختي شهرستان اردل برگزار شد، بدون گل به پايان رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، تيم جوانان شهرداري زرين شهر اصفهان که به دعوت اداره ورزش و جوانان اردل و هيات فوتبال اين شهرستان براي اردوي دو روزه وارد شهرستان اردل شده بودند ديروز عصر، با تيم پايگاه مقاومت بسيج شهداء اين شهرستان مسابقه دوستانه برگزار کرد.

دراين ديدار که با بارش باران همراه بودف بارها دو تيم به دروازه هاي همديگر يورش بردند ولي موفق به گلزني نشدند و اين بازي با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.

راشد بهراميان مربي تيم پايگاه مقاومت بسيج شهدا اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: تيم پايگاه بسيج شهدا اردل براي گلزني در اين بازي تمام تلاش خود را انجام داده ولي تيم حريف هم از تکنيک هاي خوبي برخوردار بودند و با توجه به اينکه بارها هر دو تيم موقعيت گلزني داشتند اما موفق به گلزني نشدند.

بهراميان گفت: نتيجه اين بازي براي تيم پايگاه شهدا اردل بسيار خوشايند بوده و انشاا... در مسابقات کشوري بتوانيم با چينش بهتر بازيکنان افتخارات خوبي براي شهرستان داشته باشيم.

گفتني است تيم پايگاه مقاومت بسيج شهداء اردل با توجه به اينکه مقام نخست در مسابقات فوتبال جوانان استان چهار محال و بختياري را کسب نمود به عنوان نماينده اين استان به مسابقات کشوري راه يافت.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 18350

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18350/ديدار-دوستانه-تيم-فوتبال-جوانان-چهار-محال-بختياري-شهرداري-اصفهان-بدون-گل-پايان-رسيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir