۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۷۶۹۶
معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم:

تشکل‌های دانشجویی الهام‌دهنده جامعه باشند

تشكل‌هاي سياسي در دانشگاه نبايد از جامعه الهام بگيرند بلكه بايد خود خط‌مشي و الهام دهنده‌ جامعه باشند.
تشکل‌های دانشجویی الهام‌دهنده جامعه باشند
به گزارش جهانبین نیوز، دكتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم تحقيقات و فناوري كه براي شركت در آيين توديع و معارفه‌ي سرپرست دانشگاه شهركرد و افتتاح پژوهشكده‌هاي زيست فناوري و نانو فناوري دانشگاه شهركرد به اين دانشگاه سفر كرد با مديران و فعالان حوزه‌ي فرهنگي اين دانشگاه ديدار و گفتگو كرد.

دكتر سيد ضياء هاشمي نيز در اين ديدار علاوه بر تقدير از فعاليت‌هاي فرهنگي و كرسي‌هاي آزادانديشي دانشگاه شهركرد، پس از استماع نظرات و خواسته‌هاي فعالان و مديران فرهنگي اين دانشگاه، رسيدن به پيشرفت را مرهون اهميت دادن به تفاوت سليقه‌ها و عرض‌اندام تشكل‌ها در دانشگاه دانست.

در این نشست دكتر شامحمدي سرپرست دانشگاه شهرکرد نیز با تاكيد بر لزوم نهادينه شدن سعه‌ صدر، صبر و بردباري در حوزه‌ فرهنگي دانشگاه، گسترش كرسي‌هاي آزادانديشي و مبارزه با رواج تفكرهاي افراطي را در دانشگاه ضروري دانست.

گفتني است تقويت زيرساخت‌هاي فرهنگي دانشگاه شهركرد، رفع معضلات و موانع توسعه‌ امور فرهنگي و راهكارهاي تشكيلاتي كردن و سازماندهي تشكل‌هاي دانشجويي، از جمله موضوعات مطرح شده از سوي فعالان فرهنگي دانشگاه شهركرد در ديدار با معاون فرهنگي اجتماعي وزارت علوم بود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۱۳

5 Jan 2020