۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۱۷۱۳۳
امام جمعه بن:

فراهم کردن زمينه براي اقامه نماز بالاتر از خواندن نماز است

مدال زريني که مي توان به خادمين مساجد اعطا کرد اقامه کننده بودن آن ها در بحث برپايي نماز در مساجد است. اقامه کنندگان نماز، زمينه را براي برپا کردن نماز نمازگزاران فراهم مي کنند
فراهم کردن زمينه براي اقامه نماز بالاتر از خواندن نماز است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت اسلام و المسلمين غضنفري در گردهمايي مساجد شهرستان بن گفت : کساني که خادمي مساجد را بر عهده مي گيرند بايد داراي شاخصه هاي مهمي باشند که خداوند در آيه ۱۸ سوره توبه به آن اشاره مي کند.

غضنفري گفت : ايمان به خداوند متعال و روز قيامت يکي از اين شاخصه هایی است که صرفا نبايد به زبان باشد و بايد درعمل ايمان خود را نشان دهند تا الگوگيري صحيحي در جامعه صورت بگيرد.

وي تصريح کرد : يکي ديگر از شاخصه هاي مهم خادمين اقامه کنندگان نماز است.

غضنفري افزود : اهل اقامه نماز بودن؛ نماز خواندن نيست بلکه فراهم کردن زمينه براي نماز خواندن نمازگزاران است که اين خود والاتر از خواندن نماز است.

غضنفري با اشاره به اهداف  قيام عاشورا افزود: هدف اصلي سيد الشهدا از روز عاشورا اقامه کردن نماز و رساندن اين پيام خطير به نسل هاي آينده بوده است.

امام جمعه شهرستان بن گفت: مساجد بايد مرکز کانون فرهنگي و آموزشي قرار بگيرند و برنامه هاي خود را در راستاي اجراي اهداف انقلاب اسلامي پايه گذاري کنند.

وي اظهار داشت: هدف جنگ نرم فتح سنگرهاي فرهنگي ماست و ما نبايد بگذاريم آن ها به اهداف خود برسند.

غضنفري خاطرنشان کرد: در مساجد بايد جذب نوجوانان و جوانان صورت گيرد تا آينده روشني داشته باشيم و آن ها را با مسجد و فرهنگ غني آن آشنا سازيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۷:۰۷

15 Feb 2020