۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۱۴۳۴۰
امام جمعه شهرکرد:

همه مردم نسبت به مذاکرات هسته ای دلواپس هستند/ ضرورت هوشمندی دولت در مذاکرات

امام جمعه شهرکرد گفت: بی‌شک دلواپسی‌های موجود تنها به گروه یا همایش خاصی تعلق ندارد بلکه همه مردم جامعه نسبت به مذاکرات هسته ای کشور دلواپس و حساس هستند و آن را با درایت و هوشمندی رصد می کنند.
همه مردم نسبت به مذاکرات هسته ای دلواپس هستند/ ضرورت هوشمندی دولت در مذاکرات
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌ الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: ماه رجب یکی از ماه های پرخیر و برکت است و باید تا می توان از فضایل و برکات این ماه بهره مند شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت و برگزاری همایش دلواپسیم، گفت: بی‌شک دلواپسی‌های موجود تنها به گروه یا همایش خاصی تعلق ندارد بلکه همه مردم جامعه نسبت به مذاکرات هسته ای کشور دلواپس و حساس هستند و آن را با درایت و هوشمندی رصد می کنند.

نکونام تصریح کرد: برهمین اساس ضروری است تا دولتمردان نسبت به این مذاکرات هوشمندی لازم را داشته باشند و به طرف مقابل خوشبین نباشند و از حقوق به حق مردم کوتاه نیایند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارهای خوب و قابل قبول دولت باید مورد حمایت قرار گیرد، تصریح کرد: این در حالی است که ضعف های دولت نیز باید مورد توجه قرار گیرد و دولت نسبت به رفع این ضعف ها اقدام کند.

نکونام با اشاره به آغاز ایام اعتکاف در ماه رجب، اظهار کرد: یکی از فرصت های ماه پر فضلیت رجب است که در انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت چرا که تا پیش از انقلاب اسلامی اعتکاف فقط در قم برگزار می شد اما اینک در سراسر کشور با حضور مردم برگزار می شود.

وی با تسلیت وفات حضرت زینب(س)، تصریح کرد: حضرت زینب یک جهادگر فرهنگی بودند و با کار فرهنگی چهره نفاق را رسوا کردند.

نکونام، منفعت طلبی و دنیا طلبی را آفت بزرگی دانست و یادآور شد:منفعت طلبان به دنبال منفعت و نفع گروهی، حزبی، فردی و خانوادگی می باشند و این منفعت طلبی از گذشته تا کنون وجود داشته است.

به گفته وی، منفعت طلبی در برخی از خواص نیز وجود داشته است و با این منفعت طلبی در برابر ولایت فقیه زاویه گرفتند.

امام جمعه شهرکرد با تبریک ولات حضرت علی(ع) و روز پدر بر ضرورت الگوگیری از این امام بزرگ شیعیان تاکید کرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۴۶

26 Dec 2019