۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۱۳۱۰۴
فرمانده سپاه استان:

دهکده مقاومت در منطقه رحمتیه شهرکرد راه‎اندازی می‎شود

سردار رضا محمد سلیمانی گفت: راه‌اندازی دهکده مقاومت در منطقه رحمیته از مهمترین برنامه‌های سپاه استان در سال آینده است.
دهکده مقاومت در منطقه رحمتیه شهرکرد راه‎اندازی می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، رضا محمدسلیمانی در جلسه تقدیر از جامعه پرستاران معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان که صبح امروز یکشنبه در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد، گفت: پرستاران با عمل به حدیث ، «عبادت به جز خدمت به خلق نیست»، در پیشگاه الهی دارای جایگاه ویژه ای هستند.

وی با توصیه حضار به مطالعه کتاب نویسنده مصری، عایشه شتی، در توصیف حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب (س) با آن ویژگی های متعالی برای همگان اعم از زن و مرد الگو هستند و تقارن نامگذاری ولادت این بانوی مکرمه، با روز پرستار برای جامعه پرستاری مایه مباهات است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) افزود: پرستاران شاغل در معاونت بهداشت و درمان سپاه، توفیق خدمت به مردمی را دارند که به فرموده امام راحل، مردمی برتر از عهد حجار در زمان حضرت رسول(ص) هستند.

وی با اشاره به فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره بسیجیان و پاسداران افزود: خدمت رسانی به این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها از توفیقات خاص خداوند به شما بزرگواران است به ویژه خدمت به کسانی که آلام جنگ تحمیلی را نیز به همراه دارند.

محمد سلیمانی با اشاره به غنیمت شمردن اعتماد مردم به مجموعه درمانی سپاه در استان گفت: الگو سازی و کیفی سازی ارائه خدمات، دلایل ایجاد بیمارستان و درمانگاه در سپاه استان است که باید با شتاب بیشتز از گذشته به سمت دست‎یابی به این اهداف حرکت کنیم.

وی، فراهم کردن پزشکان متخصص موردنیاز، ارائه خدمات درمانی ویزه خواهران، مردم داری و مردم یاری و گسترش خدمت رسانی به مناطق محروم استان را از اولویت های برنامه های درمانی سپاه استان برشمرد و گفت: انتظار می رود با توجه به آغاز اردوهای راهیان نور، پشتیبانی بهداشتی و درمانی از این اردوها به نحو مطلوب صورت گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان ایجاد دهکده مقاومت در منطقه عمومی رحمتیه و ایجاد مراکز فرهنگی در پارک های سطح شهر را از مهمترین برنامه های بسیج در سال آینده دانست.

در ادامه، البرز لله گانی ، معاون بهداشت و درمان سپاه استان ، میانگین ماهیانه مراجعه بیماران به مجموعه درمانی امام رضا(ع) را ۴۰۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد مراجعه بیماران در سال جاری نسبت به سال گذشته سه برابر شده است که حاکی از زحمات بی شائبه همکاران است.

گفتنی است در پایان جلسه ، با اهدای لوح تقدیر و کتاب قانون بوعلی سینا از پرستاران حاضر در جلسه قدردانی انجام شد.

انتهای پیام/
مرجع : پایگاه خبری سپاه استان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۳:۰۶

28 Dec 2019