۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۴۱۲۹
تحلیلگر مسائل سیاسی:

جهش تولید رمز شکست تحریم هاست

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: وقتي مقام معظم رهبري مي فرمايند "جهشِ توليد پِيرو رونق توليد است" به اين معنا است که همه به شيوه جهشي و انقلابي تلاش کنند تا کشور از همه لحاظ و ابعاد مختلف خودکفا شود.
جهش تولید رمز شکست تحریم هاست
سيد اصغر حسيني تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز درخصوص نامگذاري سال ۱۳۹۹ از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سالِ "جهشِ توليد"، ضمن تبريک سال جديد به ملت ايران و امت اسلام، اظهار کرد: فلسفه اين نامگذاري اين است که تا کشور به طور کامل، جهشي، همه گير و سازنده به توليد نرسد از بيگانه بي نياز نمي شود، بنابراين اگر بخواهيم ملت وابسته به بيگانه نباشد و کشور از نظر علمي، کشاورزي و مسائل فرهنگي استقلال واقعي داشته باشد بايد توليد کشور به نقطه مطلوب برسد.

حسيني افزود: وقتي مقام معظم رهبري مي فرمايند "جهشِ توليد پِيرو رونق توليد است" به اين معنا است که همه به شيوه جهشي و انقلابي تلاش کنند تا کشور از همه لحاظ و ابعاد مختلف خودکفا شود.

وي با بيان اينکه جهش توليد رمز شکست تحريم ها و شکوفايي انقلاب اسلامي است افزود:دانشمندان ايران توانايي لازم در زمينه هاي مختلف پزشکي، کشاورزي، صنعتي و... دارند. بنابراين به طور پرشور براي توليد تلاش کردن، نتيجه اش قطع اميد از بيگانگان مي شود و در حقيقت رمز استقلال کشور در رونق و جهشِ توليد است.

حسيني تصريح کرد: در سال رونق توليد در بسياري از زمينه ها پيشرفت هاي زيادي داشتيم و در عرصه هاي علمي، صنعتي و نظامي کارهاي ارزشمندي انجام شد و حال وقت آن است که در سال جديد به شکل جدي تر و انقلابي تر در عرصه توليد حضور پر رنگ تري داشته باشيم.

انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۳:۲۰

21 Mar 2020